Mitä tuntemasi entinen koulukiusaaja tekee työkseen?
Omien kouluaikojeni sadistisimmat tyypit ovat myyjä-vartija (nainen), vakuutusasiantuntija (mies) ja kiinteistönvälittäjä (mies) . Kaikkia yhdistää edelleen taipumus liioitteluun, valehteluun ja selän takana p#skanpuhumiseen.
Kommentit (240)
Somevaikuttaja, ja vieläpä melko nimekäskin. Kaksi kaunista lasta, mukiinmenevä puoliso ja kalliita autoja. Eli ei häntä ainakaan vielä ole karma mitenkään velkonut, päin vastoin.
Psykiatri Turun ja Porin läänissä ja aikaisemmin-Oivan johtaja. Molemmat keskivertoa huonompia oppilaita. Psykiatri kiusasi sadistisesti, rääkkäsi myös elämiä. Molemmilta puuttuu kokomaan empatiakyky ja käyvät kiinni arvaamatta.
Google korjasi tekstiä. Koulukiusaajani ovat psykiatri ja sosionomi ammatiltaan. Mies on psykiatrina, siirtynyt Savosta Varsinais-Suomeen. Nainen on Familarin lastenkodeissa aikuispuolella.
Vähän karmivaa tuo, että monet kiusaajat päätyvät psykiatriseen ammattiin. Tiedän itsekin yhden tytön, joka kiusasi koulussa aina niitä herkempiä tyttöjä ja on nyt joku lapsispsykologi. Toivoa sopii, että on alalla siitä syystä että on oppinut omista virheistään.
Hän ei kuitenkaan ollut mun kiusaaja, omista kiusaajistani tiedän tosi vähän koska en ole missään somessa. Ainoa minkä tiedän, että kun olin nuorena kaupassa töissä, niin sinne tuli myymälävaras ja se oli eräs kiusaajapoika joka ei kylläkään mua koskaan kiusannut, mutta monia niitä herkempiä poikia. En tiedä missä hän nykyään menee, mutta aika huonolta vakuttaa kun rikosrekisteriin tuli jo parikymppisenä myymälävarkaus..
Tyttöjen kohdalla olen koittanut googlettaa niitä kiusaajamimmejä, mutta nehän on kaikki jo naimisissa tietenkin ja sukunimi muuttunut, joten heitä on mahdoton löytää. Yksi poika mua kiusasi koulussa ja löysin googlettamalla hänestä jotain tietoja, että on suht koht menestynyt urheilussa. Ei mikään tunnettu nimi kuitenkaan. Kolme muuta "tunnettua" kiusaajapoikaa yritin googletella, heistä ei löydy mitään tietoa. En ole jaksanut sen kummemmin kaivella.
Vaikuttaa siltä, että kiusaajille käy joko tosi hyvin tai tosi huonosti. Tosin samahan se on kiusattujenkin kohdalla..
Ala-asteen pahin kiusaajani on pappi, yläasteen kiusaajani arkkitehti ja lukioajan kiusaajani varadekaani.
Ennenaikainen ja mahdollisimman tuskallinen kuolema on koulukiusaajalle se paras kohtalo. Kenenkään ei tule ikävä näitä koulukiusaajaku#ipäitä. Karman laki toimii.
Vierailija kirjoitti:
Ei aavistustakaan. Kaikki toivottavasti mullan alla.
Eipä noista tiiä.
Vaan kaksi kaveriani on päässyt pitkälle:
Toinen lekuri, toinen joku IT-mies (ei armeijan..)
Tosin - kyllä minä vasurillani selvittelin itse kiusaamisasioitani jo silloin kun olivat akuutteja... ;-)
Siinä nenut tirsui.. :-p
Vierailija kirjoitti:
Vähän karmivaa tuo, että monet kiusaajat päätyvät psykiatriseen ammattiin. Tiedän itsekin yhden tytön, joka kiusasi koulussa aina niitä herkempiä tyttöjä ja on nyt joku lapsispsykologi. Toivoa sopii, että on alalla siitä syystä että on oppinut omista virheistään.
Hän ei kuitenkaan ollut mun kiusaaja, omista kiusaajistani tiedän tosi vähän koska en ole missään somessa. Ainoa minkä tiedän, että kun olin nuorena kaupassa töissä, niin sinne tuli myymälävaras ja se oli eräs kiusaajapoika joka ei kylläkään mua koskaan kiusannut, mutta monia niitä herkempiä poikia. En tiedä missä hän nykyään menee, mutta aika huonolta vakuttaa kun rikosrekisteriin tuli jo parikymppisenä myymälävarkaus..
Tyttöjen kohdalla olen koittanut googlettaa niitä kiusaajamimmejä, mutta nehän on kaikki jo naimisissa tietenkin ja sukunimi muuttunut, joten heitä on mahdoton löytää. Yksi poika mua kiusasi koulussa ja löysin googlettamalla hänestä jotain tietoja, että on suht koht menestynyt urheilussa. Ei mikään tunnettu nimi kuitenkaan. Kolme muuta "tunnettua" kiusaajapoikaa yritin googletella, heistä ei löydy mitään tietoa. En ole jaksanut sen kummemmin kaivella.
Vaikuttaa siltä, että kiusaajille käy joko tosi hyvin tai tosi huonosti. Tosin samahan se on kiusattujenkin kohdalla..
Googlette niin omat tietonne ja kuva tulee näkyviin sille mahdolliselle kiusaajallenne.
Vierailija kirjoitti:
Ei aavistustakaan. Kaikki toivottavasti mullan alla.
Toivon samaa. Itseäni ei tosin voisi vähempää kiinnostaa, mitä heille kuuluu.
Yksi pahimmista kiusaajista opiskeli sosionomiksi. En tiedä missä on töissä. Toinen on myyjä. Lääkäri tuli useammastakin ja yksi on lähäri tai vastaava psykiatrisessa sairaalassa hoitajana.
Toinen on Subwayn sandwich artist ja toinen on huoltsikan myyjä. Minä ex-kiusattu olen valtiotieteiden tohtori.
Lentäjä, insinööri, lääkäri, liikkeenjohdon konsultti.
Vaasassa joku koneenkäyttäjä. Sellainen valkotukkainen.
Poliisi x2
Automyyjä
Työtön alkoholistioletettu