Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuntemasi entinen koulukiusaaja tekee työkseen?

Vierailija
16.05.2021 |

Omien kouluaikojeni sadistisimmat tyypit ovat myyjä-vartija (nainen), vakuutusasiantuntija (mies) ja kiinteistönvälittäjä (mies) . Kaikkia yhdistää edelleen taipumus liioitteluun, valehteluun ja selän takana p#skanpuhumiseen.

Kommentit (240)

Vierailija
141/240 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi x2

Automyyjä

Työtön alkoholistioletettu

Vierailija
142/240 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullissa töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/240 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somevaikuttaja, ja vieläpä melko nimekäskin. Kaksi kaunista lasta, mukiinmenevä puoliso ja kalliita autoja. Eli ei häntä ainakaan vielä ole karma mitenkään velkonut, päin vastoin.

Vierailija
144/240 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Poikien) liikunnanopettaja

Vierailija
145/240 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri Turun ja Porin läänissä ja aikaisemmin-Oivan johtaja. Molemmat keskivertoa huonompia oppilaita. Psykiatri kiusasi sadistisesti, rääkkäsi myös elämiä. Molemmilta puuttuu kokomaan empatiakyky ja käyvät kiinni arvaamatta.

Vierailija
146/240 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google korjasi tekstiä. Koulukiusaajani ovat psykiatri ja sosionomi ammatiltaan. Mies on psykiatrina, siirtynyt Savosta Varsinais-Suomeen. Nainen on Familarin lastenkodeissa aikuispuolella.

Vierailija
147/240 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän karmivaa tuo, että monet kiusaajat päätyvät psykiatriseen ammattiin. Tiedän itsekin yhden tytön, joka kiusasi koulussa aina niitä herkempiä tyttöjä ja on nyt joku lapsispsykologi. Toivoa sopii, että on alalla siitä syystä että on oppinut omista virheistään.

Hän ei kuitenkaan ollut mun kiusaaja, omista kiusaajistani tiedän tosi vähän koska en ole missään somessa. Ainoa minkä tiedän, että kun olin nuorena kaupassa töissä, niin sinne tuli myymälävaras ja se oli eräs kiusaajapoika joka ei kylläkään mua koskaan kiusannut, mutta monia niitä herkempiä poikia. En tiedä missä hän nykyään menee, mutta aika huonolta vakuttaa kun rikosrekisteriin tuli jo parikymppisenä myymälävarkaus..

Tyttöjen kohdalla olen koittanut googlettaa niitä kiusaajamimmejä, mutta nehän on kaikki jo naimisissa tietenkin ja sukunimi muuttunut, joten heitä on mahdoton löytää. Yksi poika mua kiusasi koulussa ja löysin googlettamalla hänestä jotain tietoja, että on suht koht menestynyt urheilussa. Ei mikään tunnettu nimi kuitenkaan. Kolme muuta "tunnettua" kiusaajapoikaa yritin googletella, heistä ei löydy mitään tietoa. En ole jaksanut sen kummemmin kaivella.

Vaikuttaa siltä, että kiusaajille käy joko tosi hyvin tai tosi huonosti. Tosin samahan se on kiusattujenkin kohdalla..

Vierailija
148/240 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteen pahin kiusaajani on pappi, yläasteen kiusaajani arkkitehti ja lukioajan kiusaajani varadekaani.

Vierailija
149/240 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenaikainen ja mahdollisimman tuskallinen kuolema on koulukiusaajalle se paras kohtalo. Kenenkään ei tule ikävä näitä koulukiusaajaku#ipäitä. Karman laki toimii.

Vierailija kirjoitti:

Ei aavistustakaan. Kaikki toivottavasti mullan alla.

Vierailija
150/240 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noista tiiä.

Vaan kaksi kaveriani on päässyt pitkälle:

Toinen lekuri, toinen joku IT-mies (ei armeijan..)

Tosin - kyllä minä vasurillani selvittelin itse kiusaamisasioitani jo silloin kun olivat akuutteja... ;-)

Siinä nenut tirsui.. :-p

Vierailija
151/240 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän karmivaa tuo, että monet kiusaajat päätyvät psykiatriseen ammattiin. Tiedän itsekin yhden tytön, joka kiusasi koulussa aina niitä herkempiä tyttöjä ja on nyt joku lapsispsykologi. Toivoa sopii, että on alalla siitä syystä että on oppinut omista virheistään.

Hän ei kuitenkaan ollut mun kiusaaja, omista kiusaajistani tiedän tosi vähän koska en ole missään somessa. Ainoa minkä tiedän, että kun olin nuorena kaupassa töissä, niin sinne tuli myymälävaras ja se oli eräs kiusaajapoika joka ei kylläkään mua koskaan kiusannut, mutta monia niitä herkempiä poikia. En tiedä missä hän nykyään menee, mutta aika huonolta vakuttaa kun rikosrekisteriin tuli jo parikymppisenä myymälävarkaus..

Tyttöjen kohdalla olen koittanut googlettaa niitä kiusaajamimmejä, mutta nehän on kaikki jo naimisissa tietenkin ja sukunimi muuttunut, joten heitä on mahdoton löytää. Yksi poika mua kiusasi koulussa ja löysin googlettamalla hänestä jotain tietoja, että on suht koht menestynyt urheilussa. Ei mikään tunnettu nimi kuitenkaan. Kolme muuta "tunnettua" kiusaajapoikaa yritin googletella, heistä ei löydy mitään tietoa. En ole jaksanut sen kummemmin kaivella.

Vaikuttaa siltä, että kiusaajille käy joko tosi hyvin tai tosi huonosti. Tosin samahan se on kiusattujenkin kohdalla..

Googlette niin omat tietonne ja kuva tulee näkyviin sille mahdolliselle kiusaajallenne.

Vierailija
152/240 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lastentarhan opettaja.

Vierailija
153/240 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aavistustakaan. Kaikki toivottavasti mullan alla.

Toivon samaa. Itseäni ei tosin voisi vähempää kiinnostaa, mitä heille kuuluu.

Vierailija
154/240 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukuraattori

Vierailija
155/240 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pahimmista kiusaajista opiskeli sosionomiksi. En tiedä missä on töissä. Toinen on myyjä. Lääkäri tuli useammastakin ja yksi on lähäri tai vastaava psykiatrisessa sairaalassa hoitajana.

Vierailija
156/240 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on Subwayn sandwich artist ja toinen on huoltsikan myyjä. Minä ex-kiusattu olen valtiotieteiden tohtori.

Vierailija
157/240 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjä, insinööri, lääkäri, liikkeenjohdon konsultti.

Vierailija
158/240 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missibisneksessä näköjään.

Vierailija
159/240 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasassa joku koneenkäyttäjä. Sellainen valkotukkainen.

Vierailija
160/240 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi