Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuntemasi entinen koulukiusaaja tekee työkseen?

Vierailija
16.05.2021 |

Omien kouluaikojeni sadistisimmat tyypit ovat myyjä-vartija (nainen), vakuutusasiantuntija (mies) ja kiinteistönvälittäjä (mies) . Kaikkia yhdistää edelleen taipumus liioitteluun, valehteluun ja selän takana p#skanpuhumiseen.

Kommentit (240)

Vierailija
101/240 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä

Vierailija
102/240 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Teki itsarin alle parikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/240 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä siitä, että kiusaaja ois aina kiusaaja. Minä olin lapsena kiusaaja, valitettavasti. Nykyään sitä kadun ja häpeän, enkä todellakaan enää ole samanluonteinen. Olen ystävällinen ja empaattinen, töissä lastensuojelussa. Lapsuus oli kuitenkin omalla kohdallani varmasti iso tekijä, miksi silloin päädyin kiusaamaan yhtä tyttöä.

Vierailija
104/240 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Personal trainer

Vierailija
105/240 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja

Vierailija
106/240 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei ole koskaan töitä tehnytkään, yksi on kaupan varastossa.

Vierailija
107/240 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii opettajana.

Vierailija
108/240 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nykyään pääministeri.

Vierailija
109/240 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisopettaja, opettaa eriasteisesti vammaisia lapsia alakoulussa. Mahtavaa.

Vierailija
110/240 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. yksi on hevosalalla (ainakin ollut) ja toinen on hoitoalalla.

Vierailija
111/240 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan koulukiusaajaksi?

Vierailija
112/240 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen psyk sairaan hoitaja ja toinen sairaanhoitaja.

Vierailija
113/240 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta että PM olisi kiusaaja? Kadonnesta ketjusta kuultua.

Vierailija
114/240 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajia kaikki kolme. Olivat vielä aikuisopiskelijoita luokallani. Kahdelle maistui ainakin silloin viikonloppuisin. Olin itse hiljainen ja rauhallinen ja pärjäsin hyvin opiskeluissa ja nämä perheelliset naiset luokallani tekivät arjestani aika raskasta… Yhden näin jokusen aikaa sitten, ja eletty elämä näkyi naamasta. Terveisiä vain teille, M, R ja K.

Vierailija
115/240 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailija__ kirjoitti:

Olen eri mieltä siitä, että kiusaaja ois aina kiusaaja. Minä olin lapsena kiusaaja, valitettavasti. Nykyään sitä kadun ja häpeän, enkä todellakaan enää ole samanluonteinen. Olen ystävällinen ja empaattinen, töissä lastensuojelussa. Lapsuus oli kuitenkin omalla kohdallani varmasti iso tekijä, miksi silloin päädyin kiusaamaan yhtä tyttöä.

Oletko pyytänyt jälkikäteen tältä kiusatulta tytöltä anteeksi? Itseäni ainakin lämmittäisi anteeksipyyntö ja mahdollinen hyvitys.

Lastensuojeluunhan nimenomaan päädytään kai myös kiusaamisten vuoksi (kuten ilmeisesti Koskelankin tapauksessa?), että toivottavasti tämäkin osattaisiin ottaa huomioon viimeistään siellä. Toivottavasti kuitenkin asioihin puututtaisiin jo ennen, kuin lastensuojeluun päädytään. Muutenkin toivoisi, että kiusattuja muutenkin kohdeltaisiin asiallisesti auttajienkin taholta, niin että saavat tarvittavan tuen ja avun, mutta että pääpaino olisi kuitenkin se, että kiusaajien toimintaan kunnolla puututtaisiin ja että hekin saavat tarvittavan avun toimintansa muuttamiseen.

Vierailija
116/240 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologi on toinen ja toinen fysioterapeutti

Vierailija
117/240 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on asetehtaalla töissä. Toinen opiskelee kauppakorkeassa äänestäen kokoomusta. Lopuista en tiedä mitään.

Vierailija
118/240 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on isänsä firmassa, toinen pyyhkii vanhusten takapuolia ja kolmas on työtön.

Vierailija
119/240 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnakundi.

Vierailija
120/240 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko totta että PM olisi kiusaaja?"

Ei olisi mikään ihme. Monesti kiusaajat päätyvät siis joko kiven sisään tai pamppuhommiin. Samoja ominaisuuksia vaaditaan... BBC:n dokkarista just katsoin, että myös Putin oli ajautumassa kriminaalin polulle nuorena miehenä. Hakeutui taistelulajien harrastajaksi (KGB seurasi näiden lajien harrastajia) ja armeijassa suuntautui vakoiluun. Loppu historiaa. Hyvin kävi potentiaaliselle kriminaalille siis tässä tapauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme