Mitä tuntemasi entinen koulukiusaaja tekee työkseen?
Omien kouluaikojeni sadistisimmat tyypit ovat myyjä-vartija (nainen), vakuutusasiantuntija (mies) ja kiinteistönvälittäjä (mies) . Kaikkia yhdistää edelleen taipumus liioitteluun, valehteluun ja selän takana p#skanpuhumiseen.
Kommentit (240)
Sh ja pari on opettajana.
Eräs paskaa puhuva ja totuutta vääristelevä sukulaiskiusaaja oli perhepäivähoitajana, muuten loisi miehensä rahoilla. Nyt se ikäinen, että josko tuosta pian jo henki lähtisi.
Eivät ole vastaan tulleet vallan ja rahan käytävillä.
Vierailija kirjoitti:
Ministeri. Arvaajat arvaa.
Tämä! Olemmeko varmaan olleet samalla luokalla?
Vierailija kirjoitti:
Pitää vaimonsa kanssa koululaisten liikuntapainotteista iltapäiväkerhoa. Voi lapsiparat....
A.M?
Olen kuullut, että sellaisista kiusaajatyyppisistä on tullut portsareita ja poliiseja. Luulin, että poliiseille on kunnon pääsykokeet.
Oli torimyyjänä ja häkeltyi nähdessään minut.
Heillä on perhe , työ josta haaveiivat ja omakotitalo, ja hyvä auto kiusaajani kaikki eivät ole olleet luokkavereita eikä ole olleet yhtä aikaa koulussa mutta kun on pilku kunta kyllä ne tunsi nuorematkin , eräs ikäiseni kiusaaja on sairaanhoitaja, on perhe , omakotitalo koira sekä hieno auto,
yksi kiusaajani on tarnenomi hieno auto perhe, mutta koskaan ei sitä lastensa isää ole näkynyt mutta muistan miten tämän kiusaajan äiti kun oli elossa hän kehui miten paljon tän tyttärensä ja perheen Ainoa lapsensa laborantti miehensä tienaa , 8000 €/ kk
Ja tämä tyttönsä on Halpahallis Kokkolas pomona .
Ja minua nuoremman kiusaajan ammattia en tiedä mutta on hyväs ammatista ja on kunnanvaltuustossa nuoremman kiusaajani sisko hukkui järveen 12- vuotiaana.Tämä 12- vuotias ei kiusannut ketään oli kiltti tyttö .
Minua ylempänä luokalla ollut poika haukku mua lihavaksi, viime kesänä tämä aikuistunut poika oli kuolla jäätyään jalastaan puristuksiin maatalouskoneensa kun oli tekemässä maataloustöitä.
Saman suvun navetta paloi 1987 kuoli 30 lehmää palon seuraavana päivänä oli tämän sukulaisen häät ja oli vielä pakastin navetan karjakeittiössä , jossa oli häävieraita varten tarjottavaa.
Eli jos minua on joku kiusannut on hänelle tai läheiselle en tapahtunut , jotakin ikävää.
Terveydenhoitaja yksityisellä sektorilla.
Joku sossutäti taitaa nykyään olla. Toivottavasti on edes hiukan järkeä päässä nykyään...
4 opettajaa (1luokanopettaja, muut aineenopettajia), yksi sairaanhoitaja, yksi asiantuntijana ministeriössä. Naisia kaikki.
Sähkömies
EX-narkkari ja alkoholisti, nyk. tukityöllistetty
Vierailija kirjoitti:
Psyk. sairaanhoitaja 😆
Että näin...
No tuossahan saa jatkaa vallankäyttöä.
Sosionomeja. Päiväkodissa lastentarhaopettajana.
Ei kiinnosta.