Mitä tuntemasi entinen koulukiusaaja tekee työkseen?
Omien kouluaikojeni sadistisimmat tyypit ovat myyjä-vartija (nainen), vakuutusasiantuntija (mies) ja kiinteistönvälittäjä (mies) . Kaikkia yhdistää edelleen taipumus liioitteluun, valehteluun ja selän takana p#skanpuhumiseen.
Kommentit (240)
Pitää vaimonsa kanssa koululaisten liikuntapainotteista iltapäiväkerhoa. Voi lapsiparat....
Vierailija kirjoitti:
Kun luin näitä kommenttejanne, vaikuttaa että jotkin ammatit, kuten vartija ja jonkin sortin johtaja, ovat koulukiusaajien suosiossa. Ehkä ammatissakin tavoitellaan jotain vallan tunnetta muihin. Toki näissä ammateissa toimii hyviäkin tyyppejä. Mutta varmasti koulukiusaajalla on oma persoonallisuustyyppinsä, joka toisia ammatteja useammin kokee vetoa toisiin - ja nimenonaan sellaisiin missä saa edelleen pompottaa ja leikkiä kingiä.
Aivan juuri näin! Ja koulutus siellä matalimmalla mahdollisella tasolla.
Ensin pitkään kaupan kassalla, nykyään rakentaa kynsiä. Ei siis juurikaan koulutusta. Ei pää riittänyt muuhun kuin muiden kiusaamiseen
Mies, valmistuu juuri Hankenista, kauppatieteistä
On kuulemma vartija. Sain myöhemmin tietää, että oli kotonaan kiusattu lapsena :-(
Yksi on julkkiskokki. Muista ei ole tarkempaa tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun luin näitä kommenttejanne, vaikuttaa että jotkin ammatit, kuten vartija ja jonkin sortin johtaja, ovat koulukiusaajien suosiossa. Ehkä ammatissakin tavoitellaan jotain vallan tunnetta muihin. Toki näissä ammateissa toimii hyviäkin tyyppejä. Mutta varmasti koulukiusaajalla on oma persoonallisuustyyppinsä, joka toisia ammatteja useammin kokee vetoa toisiin - ja nimenonaan sellaisiin missä saa edelleen pompottaa ja leikkiä kingiä.
Aivan juuri näin! Ja koulutus siellä matalimmalla mahdollisella tasolla.
Joillakin kykyä kyynärpäätaktiikalla edetä, narsku piirteitä paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ministeri. Arvaajat arvaa.
A.Stubb ainakin oli paha koulukiusaaja
Joka kehitti varsin narsistimaisen kiertotavan pyytää anteeksi:
Olen pahoillani, JOS KOET TULLEESI KIUSATUKSI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Uskotko sinä ihan kaiken, mitä luet roskalehdistä?
Sairaanhoitaja, yksi on työtön ja kolmas työkyvyttömyyseläkkeellä!
Tuntemani kiusaaja loisii rikkaiden vanhempiensa rahoilla. Lapsenkin vie päiväkotiin, että pääsee itse rauhassa shoppailemaan ja kahvittelemaan kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kehitti varsin narsistimaisen kiertotavan pyytää anteeksi:
Olen pahoillani, JOS KOET TULLEESI KIUSATUKSI
Jos ei voi suoraan pyytää anteeksi, voisko sanoa edes: "Anteeksi että tuotin sinulle tuskaa ja pahaa mieltä, se ei ollut tarkoitukseni." Siis jos se ei ollut tarkoitus. Tommoinen em. "jos koet tulleesi kiusatuksi" tarkoittaa että "mua harmittaa se miten asian otat". Ei se ole anteeksipyyntö.
Opetti lähihoitajia ruotsinkielisessä (itse suomenkielinen) ammattikoulussa. Jäi juuri eläkkeelle ja kasvattaa aggrea koirarotua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Uskotko sinä ihan kaiken, mitä luet roskalehdistä?
Ei tarvitse lukea mistään roskalehdestä kun on nähnyt hyvin läheltä itse
En tiedä eikä kukaan muukaan luokkalaisistamme. Jostain kumman syystä ei ole tullut pidettyä yhteyttä, eikä hänkään ole pitänyt itsestään meteliä. Entinen bestiskin sanoi että ei halua olla missään tekemisissä ko. tyypin kanssa.
Jotenkin surullista olla "luokan suosituin tyyppi" ja nyt ketään ei kysele perään. Muuten meillä on pidetty kyllä yhteyttä keskenämme.