Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin ensimmäisen kerran tällä palstalla noin 22 vuotta sitten:)

Vierailija
16.05.2021 |

Odotin silloin kuopustani. Nykyisin käyn harvemmin, enkä keksi oikein enää mitään kirjoitettavaa. Silti kiva lukea toisten avauksia ja joskus kommentoida jotain. Nykyisin asun vaan mieheni kanssa, kaikki lapset lentäneet pesästä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin kävin. Sittemmin oli taukoja kun ei ollut konetta/nettiä. Nyt ei ole oikein muuta kuin tabletti ja aikaa olla täällä, harmi ettei ole av-palsta kuten ennen.

Vierailija
2/11 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Odottaessani lastani vuonna 2000. Nolottaa kuinka paljon täällä onntuhlannut aikaa. Ennen palsta olikin legendaarisen hauska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko AnusHullu silloin täällä?

Vierailija
4/11 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alko itkettää, että mullekin käy vielä noin. Miten mun elämä on ajautunut tähän pisteeseen?

Vierailija
5/11 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tietää koko palstasta vasta 1,5v sitten. Olenkohan menettänyt paljonkin näinä vuosina kun en täällä aikaani tuhlannut?

Vierailija
6/11 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alko itkettää, että mullekin käy vielä noin. Miten mun elämä on ajautunut tähän pisteeseen?

Sinulla on vielä aikaa muuttaa elämäsi suunta, kun nyt ryhdistäydyt. Olisiko joku ryhmä, anonyymit av-mammat?

Vai olenko mää just siellä?

Vierailija
7/11 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av oli ennen parempi. 2007-2010 hyviä aikoja. Olin silloin vielä teini mut hyviä juttuja saatiin aikaan. Sivuston käytettävyys oli myös a-luokkaa, nykyään kasa pa s k a a

Vierailija
8/11 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin oli Aihe vapaan lisäksi mm. Online. Sitten tietysti Odotus, Vauva ja Leikki-ikä.

Vierailija
9/11 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistit muutamalla vuodella paremmaksi. Silloin alussa oli hassuja aloituksia. Oli myös paljon asiallisia aloituksia. Täältä sai usein vastauksen johonkin vauvan- tai kodinhoitoon liittyvään ongelmaan - ilman ilkeilyjä ja haukkumista!

Sitten oli vielä palstatapaamiset. ☺️

Vierailija
10/11 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin 1998. Aion jatkaa vanhainkodissakin.

Vierailija
11/11 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlinella oli hulvaton meno aina pe ja la iltaisin silloin joskus 2000 luvun alkupuolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi