Onko vessassasi roskis
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
MITÄ SE SULLE KUULUU
Jos vaikka olet joku tuttavani, jonka pöntöstä joudun vetämään tampoonini. Olen utelias, oletko joku rikas kun on tähän varaa?
Miesten vastaukset kiinnostaisi. Tavallaan ymmärrän, jos ei miehenä tule ajatelleeksi ja osittain siksi haluan nostaa asiaa esille.
Kyllä sitä roskista tarvitaan muuhunkin kuin tamppooneihin. Hyvin tuntuu täyttyvän vaikka kukaan ei ole sinne tamppooneita viskomassa.
Mulla on. Tervetuloa siis käymään mulle naiset.
Ei ole. En tarvitse eikä minulla käy vieraita. Mies olen.
Kolmen askeleen päässä on keittiön roskis, niin koen ihan turhaksi erillisen roskiksen vessassa.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vessa on roskikseni.
Siis, roskis on vessani.
On vaikka olenkin mies. Omistan kissan joten roskis on vessassa lähinnä sen hiekkalaatikon tuotoksia varten, mutta myös ihan siltä varalta että jos joku naispuolisista ystävistäni sattuu roskista tarvitsemaan.
En tarvitse roskista vessaani koska käytän kuukuppia. Meillä vierailee ehkä muutaman kerran vuodessa joku sen ikäinen nainen jolla voi olla menkat ja vierailu kestää niin vähän aikaa että eipä taida sidettä meillä vaihtaa. Joten ei tarvetta vieraiden takia.
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse roskista vessaani koska käytän kuukuppia. Meillä vierailee ehkä muutaman kerran vuodessa joku sen ikäinen nainen jolla voi olla menkat ja vierailu kestää niin vähän aikaa että eipä taida sidettä meillä vaihtaa. Joten ei tarvetta vieraiden takia.
Tämän takia ei kannata ystävystyä kuukuppihullujen kanssa.
Ei ole roskista. Oman talon väen puolesta sinne ei ole mitään laitettavaa (kenelläkään ei esim ole menkkoja) ja jos noin kerran vuodessa käy naisvieras, laittakoon tamponinsa vaikka taskuun.
Ei ole mutta eteisessä on ja pytyltä pystyy heittämään wc-paperihylsyn roskikseen. Kissojen takia vessan ovi on aina auki.
-Yksin asuva (erakko) autisti-nainen-
Poikaystävällä oli kuulemma sinkkunakin roskis koska käytti wc käynnin yhteydessä joskus kosteuspyyhkeitä mitä ei saa pönttöön laittaa. Kysyin kerran kiinnostuksissani.
Kyllä on. Heitän sinne hammaslankaa, hammastikkuja, hammasharjoja, vanua, vanupuikkoja, tyhjiä pakkauksia, leikatut kynnet, irtohiuksia, wc-paperia johon olen pyyhkinyt nenääni tai naamaani.
En ole koskaan omistanut. Vaikka ennen hormonikierukkaa oli menkat. Kannan siteet vessaan. Enkä kaivele mitään ruumiinaukkoja alati vessassa. Ja pahvipakkaukset menee kierrätykseen.
Kammoan jotain topzpuikko, menkkaside, varpaankynsipönttöä.
Vierailija kirjoitti:
Kannan siteet vessaan.
Niin minäkin vaikka minulla on wc:ssä roskis. Miten muutenkaan ne sinne saa vietyä?
MITÄ SE SULLE KUULUU