Sukupuolineutraalit wc:t. Onko sitten kuitenkin vielä naisille omat vessat?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pisuaarit säilyvät unisex vessoissakin. Minusta olisi todella voimaannuttavaa olla kusella parin muun jätkän kanssa, kun naiset pesevät käsiään ja korjaavat meikkejään vieressämme käsienpesupisteellä.
M27 pisuaari kundi
Näin se vain on! Pisuaarilla on mukava kääntyä hieman kohti sitä viereistä kundia ja vedellä esinahkaa edestakaisin terskan päältä ja samalla ottaa miehekästä katsekontaktia.
Tuota voi tehdä ihan hyvin myös Tehtaanpuistossa kun on ottamassa aurinkoa auringonlaskun jälkeen. Samalla voi kertoa aseharrastuksesta ja muista miehekkäistä asioista.
Kyllä leveälanteinen twink-kundi voi ihan hyvin olla kiinnostunut armykundi-tyyppisistä kavereista. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leviääkö suomeen etelä-korean salakuvausilmiö noiden myötä?
Ei tietenkään, ei kai nyt suomalaiset...
Ne salakuvaajat ei välttämättä ole kantasuomalaisia. Suomalaisissa kouluissa on muunkinlaisten kulttuurien edustajia.
Jyväskylän uimahallissa oli muutama vuosi sitten ongelmana persuaktiivit, jotka tunkeutuivat salakuvamaan uimareita naistenvuorolla. Järjestysmiehet heittivät räkäporukan pihalle.
Suoraan n atseilt a omaksuttu tapa halventaa p ersuja kuin j uutalaisia. Valetta.
Luullaan, että vain naiset ovat vaivautuneita, mutta ei ole todellakaan näin.
Miesten vessoissa pitäisi olla myös pylväs jonka ympärillä Sebastianin juna voisi nytkyttää eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin ovat toimineet niissä paikoissa, joissa itse olen käyttänyt. Tärkeää on vessan suunnittelu muutenkin: riittävän avoin, paljon koppeja ja lavuaareja, riittävä siivous.
Itse olen siis nainen.
Eikö naisten vessoja sitten siivota riittävästi, vai mitä vihjaat?
Näillähän pyritään vain säästöihin rakentamisessa.
Vihreät on nykyisin niin sukupuolisekaisin ettei ne enää tiedä mihin vessaan voi mennä unnuttamaan, siksi sukupuolineutraalit eriöt.
Vierailija kirjoitti:
Miesten vessoissa pitäisi olla myös pylväs jonka ympärillä Sebastianin juna voisi nytkyttää eteenpäin.
Punikkisosialistit ovat niin törkyisiä että niille voisi olla omat ulkohuussit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on järkyttävää, että näitä väkisin yritetään ajaa kouluihin, jotta pojat saisivat viereisen vessan seinän alaosan raosta käsin kuvattua tyttöjä pissillä ja jaettua niitä sitten netissä.
Omalla yläasteellani oli unisex-vessat (ei siihen silloin 2000-luvun alussa mitään huomiota kiinnitetty) eikä tuollaisia ongelmia, koska vessat olivat umpinaiset joka seinältä.
Tunnelistako niihin mentiin vai katon kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punikkisosialistit ovat niin törkyisiä että niille voisi olla omat ulkohuussit.
Riittää kun ne marssitetaan sinne paskakuopan reunalle.
Hyvä paikka pitää gloryholea tuollainen unisex vessa. Ei tarvitse miesten enää tyytyä pelkästään toisen miehen suuhun.