Yksin asuvat sinkut, onko teitä koskaan haukuttu itsekkääksi koska asutte yksin?
Jotkut vanhemman polven ihmiset joskus ovat sitä mieltä, että olen itsekäs koska olen sinkku ja asun yksin. Ilmeisesti sinkun naisen pitäisi asua jonkun perheenjäsenen kanssa ja passata tätä. Mies taas saisi ihan hyvin asua yksin ja olla rauhassa "itsekäs". On kuulemma huono juttu kun tottuu liikaa olemaan itsekseen eikä tarvitse miellyttää ketään, niin muuttuu omahyväiseksi ja itsekkääksi. Pitäisikö mun kadulta käydä nappaamassa joku puliukko itselleni etten vaan olisi itsekäs?? Ja tehdä sille pari lasta niin olisi oikein paljon paapottavia kotona etten vaan olisi itsekäs!!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole suoraan sanottu. Mutta kyllähän tuo asenne, että yksineläjä on itsekäs on yleinen persujen keskuudessa. Hommaforumilla on vaadittu yksinasumisen kieltämistä.
Te vassarit olette todella oksettavia, koska valehtelette jatkuvasti. Voit toki laittaa lähteet väitteillesi, jos haluat osoittaa, ettet valehtele ;)
Sanoohan moni tekevänsä lapsen siksi, että voisi elää epäitsekästä elämää.
Tää on niin taas tätä meidän suomalaista kulttuuria, että pitää olla kärsivä marttyyri jotta voisi tuntea olonsa paremmaksi ihmiseksi.
Ja mikäs olisi sen väärin ymmärretympi ja kärsivämpi uhri, kuin perheenäiti joka pään sisällä raivo kiehuen hoitaa siivoukset, ruokahuollon, pyykit ja työtkin ja mies ottaa rennosti sohvalla.
Niin ja ne samat mummot ja isotädit ovat sitä mieltä, että olet vain kapinallinen ja siksi et ole ottanut itsellesi sitä unelmien pitkää, komeaa ja rikasta miestä. Että sellaisia miehiä olisi tuolla ulkona pilvin pimein odottamassa ottajaa, ei tarvisi kuin mennä ja ottaa sellainen.. :D
Mahtaako tuollaisen kommentin heittäjä kehua myös miestään epäitsekkääksi?
Ei ole jos on pienituloinen ja miehet olleet työttömiä.