Ohitseni viiletti kaksi ohutjalkaista kävelijää
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
No mä tänään ohitin paksuine reisineni kaksi ohutjalkaista. Ehkä maailmassa on nyt tasapaino.
Pahoin pelkään että sekoitin tasapainoa 3ntisestään. Olen noita ohitjalkaisia ja jouduin kiirehtimään sateessa jolloin ohitin erään paksujalkaisen, tiedän että on paksujalkaisen kun meillä ollut yhdenylnjuttu, moikkasinkin
Vierailija kirjoitti:
No mä tänään ohitin paksuine reisineni kaksi ohutjalkaista. Ehkä maailmassa on nyt tasapaino.
Onkohan reisien massa vakio? Ohutjalkaiset liikkuvat aina pareittain, mutta minä menen yksin. Reisien yhteenlaskettu massa on silloin sama.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoin pelkään että sekoitin tasapainoa 3ntisestään. Olen noita ohitjalkaisia ja jouduin kiirehtimään sateessa jolloin ohitin erään paksujalkaisen, tiedän että on paksujalkaisen kun meillä ollut yhdenylnjuttu, moikkasinkin
En ymmärrä tätä ohutjalkaisten pakkomiellettä kiirehtiä paksureitisten ohi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Luulin olevani suht nopea kävelijä. Kuulin takaani puhetta ja yhtäkkiä, viuh, nämä kävelivät jo edessäni ja aika nopeasti katosivat näkyvistä.
Ap
Heikko torso ja surkastuneet gluteus maksimukset sulla.
Jonninjoutavaa, eikö oo muuta juteltavaa.
Mitä hullu vielä keksiikään ennenkuin arki alkaa.
Täällä eräs paksujalkaisen lähdössä lenkille. Näen jo täältä parkkipaikalla että varmaan tulen ohittamaan monta ohutjalkaista joten tasapaino ehkä saadaan kohdalleen.
AP jatkossa koeta ettei sinua ohitettaisi tai päästä ohi vain omajalkaisiasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin olevani suht nopea kävelijä. Kuulin takaani puhetta ja yhtäkkiä, viuh, nämä kävelivät jo edessäni ja aika nopeasti katosivat näkyvistä.
Ap
Heikko torso ja surkastuneet gluteus maksimukset sulla.
Lyhyet jalat vaan. Ohutjalkaiset olivat myös pitkäjalkaisia, helppohan niillä on koikkelehtia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onks sun pohkeet kuitenki ohuet?
Pohkeen ympärysmitta yli 20 cm pienempi kuin reiden.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä eräs paksujalkaisen lähdössä lenkille. Näen jo täältä parkkipaikalla että varmaan tulen ohittamaan monta ohutjalkaista joten tasapaino ehkä saadaan kohdalleen.
AP jatkossa koeta ettei sinua ohitettaisi tai päästä ohi vain omajalkaisiasi
Onko vinkkejä millä estää turhat ohittelut?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa. 0/5
On minustakin sen verran ikävää käytöstä, että vaikuttaa porvoolta. Mutta tuollaista oikeasti tapahtuu.
Ap
Sinäkö se oot. Mun oma karjalainen synnyttäjäeukko
Minua miehenä kuvottaa naisten tikkujalat. Sen sijaan voimakkaat tanssijan paksut reidet yhdistettynä laihahkoon vartaloon niin huhhuh... kuumempaa en voisi kuvitella. Tärkeä lisähuomio: paksut reidet lihavalla ovat lähes yhtä hirveät kuin tikkujalat. Know the difference.
Vierailija kirjoitti:
Minua miehenä kuvottaa naisten tikkujalat. Sen sijaan voimakkaat tanssijan paksut reidet yhdistettynä laihahkoon vartaloon niin huhhuh... kuumempaa en voisi kuvitella. Tärkeä lisähuomio: paksut reidet lihavalla ovat lähes yhtä hirveät kuin tikkujalat. Know the difference.
Juuri järkytyin kun tajusin, että reisi on melkein yhtä paksu kuin vyötärö, muutamia senttejä vain eroa. Tanssia en osaa, kun olen kömpelö.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö se oot. Mun oma karjalainen synnyttäjäeukko
Raskaudun helposti ja synnytyksetkin ovat olleet helppoja. Harmi, että sijaissynnyttäjänä toimiminen on suomessa kielletty.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohutjalkainen ja paksujalkainen kävelijä tappeli, kunpi voitti?
Kuka on kunpi?
Monikkomuoto sanasta kunpa. Tai olisi, jos se olisi italiaa?
Ole hyvä.
Ap