Ohitseni viiletti kaksi ohutjalkaista kävelijää
Kommentit (54)
Siinäpä menevät. Hyvä, että olet kävelyllä.
No mutta mietippä tätä: jos heille annettaisi nyt sinun paksut ja painavat pölkkyjalat, he eivät jaksais kauaa niillä kävellä, kun ovat tottuneet tikkujalkoihin. Sama minulla, jos minun 10kiloa ylimäärästä rasvaa annettas yhtäkkiä jonkun normipainosen kannettavaks, ei se sitä kauaa jaksaisi. Minäpä kuljen tämän kymppikilosen kanssa erittäin sutjakasti eikä tunnu missään, 24/7 se kulkee mukana.
Antaa kaikkien jalkojen kävellä. Hyvä että liikkuvat.
Paksuja reisiä on kiva läpsytellä.
Ohutjalkainen ja paksujalkainen kävelijä tappeli, kunpi voitti?
Luulin olevani suht nopea kävelijä. Kuulin takaani puhetta ja yhtäkkiä, viuh, nämä kävelivät jo edessäni ja aika nopeasti katosivat näkyvistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ohutjalkainen ja paksujalkainen kävelijä tappeli, kunpi voitti?
Kuka on kunpi?
Minä en tänä keväänä olekaan vielä nähnyt meriharakoita.
Vierailija kirjoitti:
Paksuja reisiä on kiva läpsytellä.
Läpsyttelisin sua mun paksuilla reisillä.
Ap
Siis jotain kilpakävelijöitä vai? Tietysti ne ohittaa sut, nehän kävelee yhtä nopeasti kuin toiset juoksee.
Vierailija kirjoitti:
Siis jotain kilpakävelijöitä vai? Tietysti ne ohittaa sut, nehän kävelee yhtä nopeasti kuin toiset juoksee.
Keski-ikäisiä tätejä trikoissa.
Ap
No mä tänään ohitin paksuine reisineni kaksi ohutjalkaista. Ehkä maailmassa on nyt tasapaino.
Vierailija kirjoitti:
No mä tänään ohitin paksuine reisineni kaksi ohutjalkaista. Ehkä maailmassa on nyt tasapaino.
Hienoa!
Laitan kyllä reiteni puomiksi tielle seuraavan kerran, kun joku yrittää viuhtoa ohi.
Ap
Kiitos mammat, pitkästä aikaa nauratti ketju ihan ääneen :)
Kuluuko housut aina hankauksesta reisistä puhki?
Vierailija kirjoitti:
Kuluuko housut aina hankauksesta reisistä puhki?
Ei ole koskaan tapahtunut.
Ap
Ok