Olen ollut jo kaksi vuotta ihastunut erääseen mieheen
Se alkoi heti kun nähtiin ensimmäisen kerran. Silloin hän ojensi yhteisen harrastuksen parissa erään asian minulle ja siinä tilanteessa oli jotain ihmeellistä: kumpikin katsoi toisiaan syvälle silmiin ja hymyili. Me ei vaihdettu sitä esinettä; me vaihdettiin jotain paljon enemmän. Siltä ainakin tuntuu. Sitten olikin taas pitkään niin, ettei tavattu. Kunnes nähtiin n. vuosi sitten eräissä juhlissa ja siellä juteltiin pienessä porukassa. Hän jutteli kohteliaasti kaikille ja oli muutenkin mukava. Mutta sitten minä jouduin lähtemään juhlista kokonaan pois ystäväni kanssa. On niitä muutamia muitkin kohtaamisia ollut, mutta niissä ollaan vain ohi mennen nähty. Koronan takia emme ole nähneet missään muutamiin kuukausiin, paitsi tulevana kesänä nähdään ainakin yhdessä tilaisuudessa.
Unohdan hänet välillä, mutta aina kun näen hänet uudelleen, nousee hirvittävä kaipuu häntä kohtaan. Ihan kuin hän vetäisi minua jotenkin puoleensa. Ja sitten toisaalta meidän välillä on joku ihmeellinen este.
Olen yrittänyt olla tinderissä ja tapailla muita miehiä, mutta kukaan ei tunnu oikein miltään tuon miehen rinnalla. Kaikki on niin latteata vaan.
Onko kellään vastaavaa kenenkään kanssa? Voiko tässä olla mitään, vai kuvittelenko vain?
Kommentit (19)
En ole tehnyt mitään, kun pelkään ettei mies ole kiinnostunut. Ajattelin, että seuraavassa tapaamisessa ainakin voisin mennä hänen seuraan ja katsoa mitkä fiilikset siinä syntyy.
Sama homma itellä näin tämän tytön pururadalla oltiin heittämässä frisbeetä kaksvuotta sitten kukaan muu tyttö ei ole kolahtanut sillä tavalla kun tämä antaisin ihan kaikkeni jos hänet saisin :D mutta tällä hetkellä hän seurustelee mutta saa vain haaveilla !
Vierailija kirjoitti:
Kun kolahtaa, niin kolahtaa.
aina se ei ole vain molemminpuolista
Kaipausketjussahan joku mies kirjoittelee naiselle jolle on ojentanut jotakin
Vierailija kirjoitti:
Kaipausketjussahan joku mies kirjoittelee naiselle jolle on ojentanut jotakin
missä se ketju on?
Nyt löysin kaipaus-ketjun, mutta se on ihan tolkuttoman pitkä :O Mistä löydän ojentaja-miehen?
Ojentajamies :D
Voitko ap sitten kertoa miten teidän "romanssi" etenee?
Menet kyllä sitten rohkeasti juttelemaan sille kun näet. Ei kai tuosta tule muuten mitään
Vierailija kirjoitti:
Ojentajamies :D
Voitko ap sitten kertoa miten teidän "romanssi" etenee?
Menet kyllä sitten rohkeasti juttelemaan sille kun näet. Ei kai tuosta tule muuten mitään
voin kertoa. Toivottavasti on jotain kerrottavaa.
Oisko ojentajamiehestä toisessa ketjussa tietoa?
Onko varattu mies? Älä mene särkemään avioliittoa tms, jäät aina lopulta yksin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt löysin kaipaus-ketjun, mutta se on ihan tolkuttoman pitkä :O Mistä löydän ojentaja-miehen?
Kirjoita sinne etsintäkuulutus. Jos vaikka hoksaa. Useimmat sieltä ei käy muulla palstalla kun kaikki aloitukset on yleensä pelkkää tasopakotusta.
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt mitään, kun pelkään ettei mies ole kiinnostunut. Ajattelin, että seuraavassa tapaamisessa ainakin voisin mennä hänen seuraan ja katsoa mitkä fiilikset siinä syntyy.
Hannari olet, jos et tartu härkää sarvista.
Tee kunnolla selväksi, että hän kiinnostaa sinua.
Tuollaista samassa harrastusporukassa hengailua voit jatkaa vaikka viisi vuotta ilman, että yhtään mitään tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannari olet, jos et tartu härkää sarvista.
Tee kunnolla selväksi, että hän kiinnostaa sinua.
Tuollaista samassa harrastusporukassa hengailua voit jatkaa vaikka viisi vuotta ilman, että yhtään mitään tapahtuu.
Itselläni taisi mennä seitsemän vuotta siihen.
No oletko tehnyt miehelle selväksi että olet kiinnostunut hänestä?