Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin tänään lihavan ruokakärrystä sipsipussin pois

Vierailija
15.05.2021 |

En voinut hillitä itseäni kun elämänhallinnan nähtästi menettänyt lihava vain yritti huonontaa tilaansa entisestään. Myötätunnon puuskassa tartuin kärryistä kiinni niin että rouva joutui pysähtymään ja tiukan katsekontaktin luoden otin sipsipussin pois kärryistä ja näytin kädelläni että nyt voi jatkaa kohti kassaa.

Rouva oli vähän hölmistyneen oloinen mutta kääntyi kassalta päästyään katsomaan minua ja näin kiitollisuuden hänen kasvoiltaan. Nyökkäsin. Tuli hyvä mieli.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin tänään kaljat pois kiltin ostoskorista. Oli niin kiitollinen, kun ei tarvinnutkaan viettää iltaa yksin ryypäten. Kun ei ollut enää niitä kaljoja. 

Vierailija
22/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty ja saa lukijankin hyvälle mielelle 😅😂🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Mä otin dokulta kaljat pois korista. Voi sitä kiitollisuuden määrää. Hyvä mieli tuli

ihanko halasi sua :D

Kyllä. Tilalle annoin raittiuseuran yhteystiedot

Vierailija
24/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipsit eivät ole lihottavia. Hiilarit, hiilarit ja hiilarit pitävät aineenvaihdunnan nopeana ja ei ne ylimääräiset hiilarit muutu helposti rasvaksi.

Suklaa tai pähkinät olisi sitten aivan toinen asia. Ja lihatuotteet ja rasvaiset maitotuotteet. Myös.

Totta, olen yli 40 vuotta syönyt sipsejä vähintään kerran viikossa ja aina ollut hoikka kuin pajunvarsi.

Vierailija
25/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HV!

Vierailija
26/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kai huomasit sen housuvaippapaketin, jonka ostit ihan vahingossa?

Sujautin ne sinun ostoksiisi, jotta voit vetää ne päähäsi. Estävät qusta valumasta päästäsi

Vierailija
27/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no, olihan tämä erilainen ainakin. Mut ei tästä silti pisteitä kyllä voi antaa. Sori.

On tällaista av:lla nähty ennenkin. Silloin ketjusta tuli vielä usein hauskojakin.

Vierailija
28/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoin yleisessä saunassa vanhuksen kivekset pois lauteiden välistä.

Oletko se legenda joka tunnetaan eläkeläisten keskuudessa nimellä "kiveshengenpelastaja"?

Vierailija
29/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kai huomasit sen housuvaippapaketin, jonka ostit ihan vahingossa?

Sujautin ne sinun ostoksiisi, jotta voit vetää ne päähäsi. Estävät qusta valumasta päästäsi

Kiitos. Kukaan tuskin edes huomaa nyt kun kaikilla on vaipat muutennin naamalla kun vedän ne päähäni.

Vierailija
30/31 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se ei ollut kyseisen ihmisen lapselle.

Vierailija
31/31 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kun näen sinut kaupassa, laitan kondomipaketin kärryysi, osoitan kassan suuntaan ja nyökkään asian loppuun käsitellyksi.

Kiitollisena sinä menet kassajonoon. Kukaan ei halua että nuo geenit jatkuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi