Sinkkuelämää sarjan viimeisellä kaudella Carrien venäläinen miesystävä
Sehän oli ihan täydellinen mies ja aivan liian hyvä Carrielle! Miten joku voi loukkaantua siitä että mies säveltää sinulle pianokappaleen ja vie oopperaan? Carrie oli kyllä suoraan sanottuna aika W T.
Kommentit (36)
Itsekeskeinen äijä ja kiukutteleva, itsekeskeinen draamakuningatar Carrie.
Olihan tuo hahmo Carrien tapaiselle pikkukaupungista lähteneelle tyrkylle ihan liian hienostunut ja kansainvälinen partneri. Carrien maailmassa pääosaa näyttelee pinkit pupudildot ja teinityttömäinen pakkomielteenomainen ihastuminen "tall dark stranger" -tyyppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Carrie alkoi ärsyttävästi draamailemaan, mutta kyllä se Petrovskykin oli ikävä, sellainen pintapuolisesti hyvä mutta itsekeskeinen - juuri sellainen "hyvä mies" josta ulkopuoliset eivät uskoisi huonoa, mutta pinnan alta kuitenkin ikävä ihminen parisuhteessa.
Millä tavalla ikävä?
Itsekeskeinen ja manipuloiva. Se kädestä irtipäästäminen oli tyypillinen tilanne. Carrie oli tarpeellinen vain niin kauan kun Peyrovsky tarvitsi itse henkistä vahvistamista.
Siinä ilmeni vain se että ei voi koskaan rakentaa omaa elämäänsä jonkun toisen varaan, vaan pitää aina olla oma etu mielessä vaikka kuinka olisi parisuhteessa.
Vaikka se venäläinen päästi kädestä irti, niin miksi Carrien oli pakko mennä penkille mököttämään? Ihan yhtä hyvin olisi voinut jatkaa kierroksen loppuun asti ja pysyä miehensä rinnalla.
Tätä Big tarkoitti kun sanoi että "Don't move to Paris for me, do it for yourself", Big oli fiksu tyyppi mutta Carrie ymmärsi tuon lauseen ihan väärin. Yritti siis sanoa että Carriella pitäisi olla omakin elämä siellä Pariisissa eikä olettaa että mies viihdyttää koko ajan.
Aiheen vierestä, mutta ihan paras kohta koko sarjassa oli se, kun Carrien pomo pyysi tuomaan hänelle miehen ja paikalle astui Wallace Shawn (näyttelijä) ja pomo ei ilahtunut "He's a hobbit!".
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ymmärrä miten lähestulkoon 40v nainen voi olla niin avuton, ettei pärjää jossain Pariisissa paria viikkoa itsekseen eikä osaa hankkia uusia kavereita?? Kyllä tuohonkin aikaan kun ei käytetty nettiä niin normaali ihminen olisi löytänyt vaikka jonkun baarin missä muutkin amerikkalaiset hengailee.
Carriehän ei puhunut ranskaa ja hän oli juuri tapaamassa fanejaan, kun häntä tarvittiinkin näyttelyssä tukena.
Moni asuu ikänsä kaupungissa yksin.
Ei New York ole täynnä korkokengillä käveleviä naisia, jotka shoppailevat päivät pitkät.
Vst amerikkalaisia naisia ei äkkiä löydy Pariisista. Ranskalaisia kyllä. Mutta pariisirattaret eivät jenkeistä piittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ymmärrä miten lähestulkoon 40v nainen voi olla niin avuton, ettei pärjää jossain Pariisissa paria viikkoa itsekseen eikä osaa hankkia uusia kavereita?? Kyllä tuohonkin aikaan kun ei käytetty nettiä niin normaali ihminen olisi löytänyt vaikka jonkun baarin missä muutkin amerikkalaiset hengailee.
Carriehän ei puhunut ranskaa ja hän oli juuri tapaamassa fanejaan, kun häntä tarvittiinkin näyttelyssä tukena.
Moni asuu ikänsä kaupungissa yksin.
Ei New York ole täynnä korkokengillä käveleviä naisia, jotka shoppailevat päivät pitkät.
Vst amerikkalaisia naisia ei äkkiä löydy Pariisista. Ranskalaisia kyllä. Mutta pariisirattaret eivät jenkeistä piittaa.
Aivan varmasti löytyy Pariisista massoittain amerikkalaisia naisia, on aina löytynyt. Itse olin 20 vuotta sit Ranskassa opiskelemassa paljon pienemmässä kaupungissa ja amerikkalaisia oli baarit ja yöelämä täynnä. Ranska on jenkkien fantasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Carrie alkoi ärsyttävästi draamailemaan, mutta kyllä se Petrovskykin oli ikävä, sellainen pintapuolisesti hyvä mutta itsekeskeinen - juuri sellainen "hyvä mies" josta ulkopuoliset eivät uskoisi huonoa, mutta pinnan alta kuitenkin ikävä ihminen parisuhteessa.
Millä tavalla ikävä?
Itsekeskeinen ja manipuloiva. Se kädestä irtipäästäminen oli tyypillinen tilanne. Carrie oli tarpeellinen vain niin kauan kun Peyrovsky tarvitsi itse henkistä vahvistamista.
Siinä ilmeni vain se että ei voi koskaan rakentaa omaa elämäänsä jonkun toisen varaan, vaan pitää aina olla oma etu mielessä vaikka kuinka olisi parisuhteessa.
Carrie oli menossa tapaamaan fanejaan, mutta Petrovsky vaati Carrien mukaansa, koska piti Carrien kädestäpitelyä tämän omaa sovittua menoa tärkeämpänä, ja kun tulikin kehuja, Carrie ei enää ollut tarpeellinen. Carrie on ärsyttävä ja itsekeskeinen hahmo, mutta Petrovsky on vielä ärsyttävämpi ja itsekeskeisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla ikävä?
Carrie oli menossa tapaamaan fanejaan, mutta Petrovsky vaati Carrien mukaansa, koska piti Carrien kädestäpitelyä tämän omaa sovittua menoa tärkeämpänä, ja kun tulikin kehuja, Carrie ei enää ollut tarpeellinen. Carrie on ärsyttävä ja itsekeskeinen hahmo, mutta Petrovsky on vielä ärsyttävämpi ja itsekeskeisempi.
Toisin sanoen, he olivat liian samanlaisia. Molemmat tarvitsivat liikaa "fanien" ihailua ja huomiota.
Ei taida aloittaja erottaa tosielämää ja käsikirjoitusta, kun ihmettelee täällä miten sarjassa joku tekee outoja asioita.
Itseeni ei iskenyt yhtään jos nyt leikitään ajatuksella että kaveri olisi tosielämän deitti, en pidä vanhemmista miehistä enkä jaksa taiteilijoita. Mutta se Aidan oli hahmona kaikkein ärsyttävin ever, passiivis-aggressiivisuuden huipentuma.
Carrie ei koko sarjan aikana eikä elokuvissakaan koskaan kasvanut aikuiseksi. Aina vaan riippuvainen miesten huomiosta ja ystävistään. Ilman heitä hän ei olisi mitään.
Carrie oli hemmoteltu yli-ikäinen pissis, mutta kyllä Kiho oli hänelle sopivampi. Aidan oli liian country hänelle. Samanthan nuori uros on hot.
Vierailija kirjoitti:
Carrie oli hemmoteltu yli-ikäinen pissis, mutta kyllä Kiho oli hänelle sopivampi. Aidan oli liian country hänelle. Samanthan nuori uros on hot.
Minä just tykkäsin siitä venäläisestä koska hänen seurassaan Carrie oli jotenkin fiksumpi, mutta samalla huomasi ettei ollut ihan oma itsensä.
Itsekäs ja tylsä mies. Jos on niin omistautunut työlleen, onko pakko seurustella? Joku pelkkä rakastaja olisi ollut reilumpi järjestely. Carrie oli hänelle varmasti viihdyttävä ja piristävä tyttöystävä, mutta ei hänestä ollut minkäänlaiseksi tueksi Carrielle. Itse pidän Carriesta ja parhaimmillaan hän on empaattinen ja joustava ihminen ystävänä ja tyttöystävänä. Ei tuo venäläinen ollut yhtään kiinnostunut Carriesta ihmisenä.