Mies kysyi eilen hiprakassa: "Olisko tää nyt se vuosi, kun sä laihdutat?"
Kiloja on tullut vuosien varrella joo, mutta voisiko ottaa kuppia ilman, että mies huomauttaa painostani! Suutuin niin paljon, että nukuttiin lopulta eri huoneissa. En ole viitsinyt vieläkään sanoa tuolle ukolle sanaakaan. Hemmetti, olen sentään kaksi lasta sille synnyttänyt.
Kommentit (19)
Mikä estää harrastamasta liikuntaa?
Ehkäpä tämä olisi tosiaan se vuosi kun laihdutat? 😏
Miehesi haluaa että laihdut, mutta ei vaadi sitä. Ei tarvii liikkua yhtään välttämättä. Kunka paljon on ylipainoa?
Eli sä oot lihottanut ittse alkoholilla? Kuinka paljon vetelet? Varmaan joku 10 kg lähtee pelkästään sillä ettet juo ainakaan 3 kk?
Sano, että onkos tämä se vuosi kun hankit täydellisen salikropan
Sanot sille että sopii jos herra lopettaa juopottelun kokonaan. Vaihtokauppaa!
No laihduta ihan itsesi takia kuitenkin. Ja mieti haluatko olla naimisissa enää.
Olen 160/48 eli ei ole paljoa laihtumisen varaa
Ap
Samaa täällä, kysytty jo vuodesta 2016. Lihon vaan jatkuvasti. Yritän kyllä kovasti laihtua, yrittänyt jo sen 5 vuotta, mutta aina se syöminen voittaa :( kaikki ei vaan onnistu
N35 100kg
Surkea provo taas joltain anorektikolta. Jos tuo painoviesti olisi totta, niin eroa heti miehestä, ja pyri pitämään lapset kaukana tuollaisesta sekopäästä.
Ap on lähempänä alipainoa kuin ylipainoa ja täällä sekopää anoreksiafetistit kannustaa ap:ta laihtumaan.
Olet synnyttänyt kaksi lasta, se ei ole syy lihavuuteen. Syy on laiskuus. Olen itse myös synnyttänyt, mutta en ole lihava. Harrastan liikuntaa ja syön normaalia terveellistä kotiruokaa, herkuttelen myös. EN kuitenkaan puputa sipsiä, suklaata ja limsaa joka päivä. Valintoja, valintoja..............yleensä lihavuuden taustalla on mielenterveysongelmia, syötkö suruusi. Ymmärrän miesten kannan, tosin olen myös sitä mieltä että miehenkään pidä päästää itseään rupsahtamaan parisuhteessa ja lihomaan. Mikään ei ole kamalampaa kuin löysä lihava keho, kuka sellaisen sänkyyn haluaa, enpä usko että kukaan.
Jo on sairas suhde jos mies haluaa anorektikon laihduttajan. Onnea teille. Itseppä olet hänet valinnut, trolli. <3
Vierailija kirjoitti:
no laihduta. oliko muuta?
Mene jonnekkin anoreksiapalstalle kirjottamaan näitä fantasioitasi, hullu.
Vierailija kirjoitti:
Olet synnyttänyt kaksi lasta, se ei ole syy lihavuuteen. Syy on laiskuus. Olen itse myös synnyttänyt, mutta en ole lihava. Harrastan liikuntaa ja syön normaalia terveellistä kotiruokaa, herkuttelen myös. EN kuitenkaan puputa sipsiä, suklaata ja limsaa joka päivä. Valintoja, valintoja..............yleensä lihavuuden taustalla on mielenterveysongelmia, syötkö suruusi. Ymmärrän miesten kannan, tosin olen myös sitä mieltä että miehenkään pidä päästää itseään rupsahtamaan parisuhteessa ja lihomaan. Mikään ei ole kamalampaa kuin löysä lihava keho, kuka sellaisen sänkyyn haluaa, enpä usko että kukaan.
Tässä maailman rasittavin ihmistyyppi: aina tarvetta tuntea ja vakuuttaa olevansa parempi kuin muut. ’MINÄ ja MINUN elämänvalintani ovat niin paljon paremmat kuin sinun!’ Niin lapsellista aikuiselta ihmiseltä. Mene takaisin hiekkalaatikolle.
No onko tämä nyt sitten vihdoin se vuosi? Ei se ole kenenkään etu, että olet ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Samaa täällä, kysytty jo vuodesta 2016. Lihon vaan jatkuvasti. Yritän kyllä kovasti laihtua, yrittänyt jo sen 5 vuotta, mutta aina se syöminen voittaa :( kaikki ei vaan onnistu
N35 100kg
Naposteletko aina jotain pientä?
Tuttavani kertoi sukulaisestaan, joka on huomattavan ylipainoinen. Hän ei kuulemma syö mitään omasta .mielestään. No nyt tuli todistetuksi, että rouvalla on aina joku pussi, josta napostella kaloripitoisia pikkusnackseja.
Juopot kannattaa poistaa elämästä ihan kokonaan, niistä ei ole kuin harmia.
no laihduta. oliko muuta?