Tindertreffit
Sain osuman kivan oloisen ja näköisenkin miehen kanssa. Vaihdettiin numeroita ja puhelimessakin juttu luisti. Tavattiin ja miehen ulkonäkö oli luonnossa jotain ihan muuta mitä kuvat paljastivat. Lisäksi kertomatta oli jätetty työttömyys, masennus, se että erosta oli hyvin vähän aikaa. Juttu kyllä luisti edelleen, mutta en voinut kuvitella suhdetta hänen kanssaan. Mies oli selvästi innokas jatkamaan tapaamisia. Kun kerroin hänelle, että en ole kiinnostunut hän alkoi haukkua minua pettäjäksi. Olin kuulemma vedättänyt häntä omilla kuvillani. Kas kummaa kun ulkonäköni ei ollut este siihen asti kunnes annoin hänelle pakit. Onko teille sattunut vastaavaa?
Kommentit (5)
No minulla oli sentään tuoreet kuvat😄
On sattunut ihan sama tapaus. Valehteli ikänsä, pituutensa...jotka kyllä paljastui heti. Myöhemmin selvisi myös että, hänellä oli jos monenlaista mt-ongelmaa, alko-ongelma ja vieläpä seurusteli toisen naisen kanssa. Keski-ikäisestä miehestä kumminkin oli kysymys, ja olin kyllä sinisilmäinen. No, kaikesta oppii.
Sattui nainen jonka kuva vähintään 10-15v vanha. Paljastui whatsapp:n profiilikuvasta oikea kuva. Oli melkoisesti elämä maistunut, hyi helv minkä näköinen. Ja osoite oli lähiön ongelmataloja.
Jep jep. Lisäksi monella tuntuu olevan ero ihan kesken henkisesti vaikka itse erosta olisi vuosia. Vähän kun kyselee niin katkeruuden pato aukeaa ja exän haukkumisesta ei tahdo tulla loppua 😣.
Olen mies ja naisten kanssa on sattunut joitakin kertoja vähän samaa. Eli kuvien oton jälkeen oli vähän massua kertynyt ja joskus profiilissa/chatissa on unohdettu kertoa, että lapsia olikin jo 3 😀.