Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painonpudotusvinkkejä kaivataan! Kaikki pikavinkit ja tilapäisetkin käy

Vierailija
15.05.2021 |

Tilanne on se, että painoa pitäisi saada viikossa pois vähintään kilo. Olen Nutiriletillä, mutta koska olen jo ollut 4 viikkoa niin paino ei vain enää putoa kovinkaan rivakasti. Liikuntaa en juurikaan pysty harrastamaan.

Vinkkejä mitä voisi kokeilla? Olisiko järkevää pitää proteiinitankkauspäivä ja sitten jatkaa nutrausta? Vai ehkä siirtyä ketodieetille viikoksi jos lähtisi ne viimeisetkin nesteet liikkeelle kun nutreissa on kuitenkin hiilareita jotka sitoo nestettä.

Yllättävän tiukassa on pudotus ja stressaa kun aikaa ei ole kuin viikko (leikkaus tulossa)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pään irrotus on sinulle paras ja ainut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyödyllisestä vinkistä

-ap

Vierailija
4/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo viikossa kova tahti.  Voihan sitä yrittää.  Minä laihduin  noin 2 kg kuukaudessa ja on pysynyt  - 30 kg.

Vierailija
5/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö päivässä maksimissaan 800kcal ja kävele joka päivä tunti, muista juoda vettä. Sillä lähtee takuulla kilot mutta tilalle saat väsymyksen ja palelemisen!

Toisaalta voisit syödä sen verran terveellistä ruokaa, että nälkä pysyy poissa eikä tule mielihaluja.

Vierailija
6/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

WHOLE30 ruokavalio, ei tule nälkä ja paino putoaa.

Vierailija
7/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta syöminen. Varmasti tippuu viikossa useita kiloja. Jos et halua lopettaa syömistä, niin ainakin vähennä. Vai luulitko että se paino jollain hokkuspokkus tempuilla katoaa?

Vierailija
8/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta syöminen. Varmasti tippuu viikossa useita kiloja. Jos et halua lopettaa syömistä, niin ainakin vähennä. Vai luulitko että se paino jollain hokkuspokkus tempuilla katoaa?

Mahdoitkohan lukea aloitusta? Olen tälläkin hetkellä nutrilet-kuurilla, eli en syö. Ja ei, paino ei todellakaan enää putoa useita kiloja viikossa. Jos hyvä tuuri käy niin saan sen kilon pois nykyisellä tyylillä, mutta haluaisin varmistaa just jollain kikkakolmosella että niin käy

-ap

Vierailija
9/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdoitkohan lukea aloitusta? Olen tälläkin hetkellä nutrilet-kuurilla, eli en syö. Ja ei, paino ei todellakaan enää putoa useita kiloja viikossa. Jos hyvä tuuri käy niin saan sen kilon pois nykyisellä tyylillä, mutta haluaisin varmistaa just jollain kikkakolmosella että niin käy

-ap

Eli päivittäinen kalorinsaantisi on 0kcal? Ihan varmasti tuolla laihdut siinä tapauksessa. Tai jos ohjeeni oli liian yksinkertaistettu, niin kaikki oraalisesti nautitut/kulutetut tuotteet lasketaan mukaan käyttämääni sanaan ”syöminen”, eli päivittäiseen kalorimäärääsi.