Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi asuinalueiden ei tulisi eriytyä?

Vierailija
15.05.2021 |

Minä ainakin haluan asua vauraassa ympäristössä koulutettujen ihmisten kanssa. Miksi tätä pitää joka vaalitentissä kysyä ja väkisin kaavoittaa ristiin omistus- ja vuokrakämppiä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen visio kirjoitti:

Ei kestä monta vuotta, kun suomalaisissa kaupungeissa on ghettoutuneita kaupunginosia, joihin kukaan ei halua muuttaa, ellei ole ihan pakko. Niiden kaupunginosien asuntojen arvo laskee. Niissä tapahtuu paljon rikoksia. 

Noin on ollut siitä asti kun meillä on kaupunkeja ollut! Punavuori oli aikoinaan aluetta, jonne kukaan itseään kunnioittava ei mennyt.

Tosin olen sitä mieltä, että esimerkiksi Helsingillä olisi kaikki mahdollisuudet itse estää klaanien asuttaminen samalle alueelle. Periaatteena voisi olla se, että samassa kaupungin vuokratalossa saa olla max 10 % muuta kuin suomea puhuvia. Hajottamalla klaanit ympäriinsä aivan kaupungin laidoille ehkäistäisiin monta ongelmaa.

Punavuori on aina ollut hyvä alue. Et ole helsinkiläinen, jos tuollaista puhut.

Vierailija
22/22 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisar Ponteva kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsista ja esim. Ranskasta näkyy jo, kuinka hyvin se toimii, että annetaan syntyä ghettoalueita. 

Ghettoja kun pääsee syntymään, niin vaikea on päästä niistä eroon. Siksi pitäisi huolehtia, ettei pääse syntymään. Ruotsalaiset poliisit voisivat kertoa kokemuksiaan naapurimaan ghetoista.

Gheton tekevät pääasiassa ihmiset, joten helppohan nämä on siirtää kaupungin vuokrataloista muualle. Näin Tanskakin tekee, kun yli puolet alkaa olla näitä tyyppejä. Ghettoja ehkäistään, kun vuokra-asuntoihin laitetaan tulorajat tai työntekovelvollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla