Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikään muu ei ole tuonut yhtä paljon ongelmia minun elämääni kuin SDP näiden rajoituksien kanssa.

Vierailija
15.05.2021 |

Mietin joka päivä itsemurhaa. Alkaa olla voimat lopussa kun aina vain Kiuru jatkaa rajoituksia. Ilmeisesti Suomessa kenelläkään muulla ei ole ihmisoikeuksia kuin eläkeläisillä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmänkin olen pettynyt Marinin hallituksen kyvyttömyyteen hoitaa koko koronatilannetta. Rajoitukset on epäloogisia ja epämääräisiä eikä paneuduta oikeisiin ongelmiin kuten rajojen takaa saapuviin muuntoviruksiin.

Meillä tilanne on 4. Euroopassa.

Mutta väärin sammutettu taas.

Vierailija
42/46 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskutarallaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän saakka aika moni Suomessa on vain nauttinut niistä oikeuksista. Minä, minä. Nyt kun hiukan tulee suosituksia ja velvollisuuksia, ollaan hukassa.

Vierailija
44/46 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä rankkaa aikaa, mutta niiden rajoitusten tarkoituksena on suojella ihmisiä. Katso Brasiliaa, katso Intiaa. Oletko tosiaan sitä mieltä, että olisi ollut parempi jatkaa elämää normaaliin tapaan ilman rajoituksia?

Vierailija
45/46 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demarit haluaa tehdä Suomesta EUn kehitystuella elävän joutomaan niinkuin se on tehnyt suomalaisista tuensaajaelättejä.

Suomalaiset on velttoa porukkaa. Oikein näkee eron meidän raksalla kun puolalaiset painaa urakalla hommaa ja valmista tulee. Suomalainen istuu tauolla ja valittaa milloin mistäkin mutta mitään ei synny. Miten tommosia edes otetaan töihin. Suomalaiset on sosialismin pilaama kansa.

Vierailija
46/46 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että olet todella suojattua elämää saanut elää, jos nämä Suomen koronarajoitukset ovat pahinta, mitä olet joutunut kestämään. Ja kun Suomessa rajoitukset ovat olleet vieläpä aika lieviä moneen muuhun maahan verrattuna.

Täydellinen ääliö olet ja kykenemätön asettumaan toisen asemaan. Mistä sä voit tietää millainen taloudellinen isku nämä rajoitukset ovat olleet? Jos ihmisiltä on mennyt työ, parisuhde sekä mielenterveys, niin ei sitä pidä vähätellä.

No on sitten ainakin ensimmäinen tuntemani itsemurhaaja, joka kelaa vielä viime metreillään puoluepolitiikkaa.

Tunnetko paljon itsemurhan tehneitä ja mistä tiedän mitä he ovat miettineet? Veikkaan, että moni 90-luvun laman seuraksena itseltään hengen riistänyt on miettinyt politiikkaa hyvinkin paljon.

Kyllä se vaihe tulee ja menee paljon aikaisemmin. Itsemurhaaja ei mieti enää juuri muuta kuin kivun/tuskan loppumista.