Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ratkaisuksi tilanteessa, jossa mies saa raivokohtauksia?

Vierailija
15.05.2021 |

Saa raivokohtauksia pienistä asioista eikä osaa hillitä aggressiota. Onko joku hoitanut tätä ongelmaa ja miten? Onko auttanut?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan raivarit ovat jatkuneet? Kuinka vanha äijä on? Onko stressiä? Miten hän nukkuu, miten ja mitä syö, urheileeko, onko vapaa-aikaa, onko saanut vatsanröllykkää? Miten mela nousee vai ovatkobhalut hävinneet? Koska testosteroniarvot on mitattu viimeksi?

Varmasti on stressiä eikä kestä sitä ja osaa käsitellä. Jatkunut varmasti koko ikänsä jos on kiivasluonteinen n .30v. Elämäntavoissa on varmasti korjattavaa. Ei nuku, syö ja liiku säännöllisesti ja tarpeeksi eikä osaa oikein huolehtia itsestään ja hyvinvoinnistaan.

Miksi aloit yleensäkään olemaan kiivasluonteisen miehen kanssa? Yllätyitkö asiasta, tuliko se sinulle ihan puun takaa, että mies saa raivareita? Kannattaako sinun lyödä päätäsi seinään vielä muutaman vuoden, että tajuat? Ei auta valittaa, jos itse on typerys.

Mies oli mitä rauhallisin ja seesteisin kun tutustuin. Kaikissa meissä on hyvät ja huonot puolet.

Nimenomaan, nämä ovat aina aluksi rauhallisia, mutta se on sellaista välttelevää sulkeutuneisuutta. Ja kun ei ole kommunikointitaitoja niin nyrkit alkavat heilumaan kun turhaudutaan sekä siihen, ettei kukaan ymmärtänytkään ajatustenlukua, vaikka mies niin selvästi vihjaili, eikä myöskään osata ottaa muita huomioon, kun ollaan aina oma napa edellä.

Jättäminen on ainut vaihtoehto. Tuolla miehellä on pahoja henkisiä ongelmia.

Vierailija
42/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on selkeää vallankäyttöä.

Siihen saattaa liittyä myös pelkoa jonkinlaista paniikkihäiriötä mielenterveydellistä ongelmaa. Jotkut  mielenterveydeltäänkin oireilevat saattavat alkaa raivota helposti jos joutuvat mielestään itselleen hankalan, ikävän, vastenmielisen tehtävän eteen, lopulta joku saattaa vaikkapa istua hänen paikallaan yms. Ovat oppineet, että harva normaali ihminen jaksaa katsella suuvaahdossa mielipuolisen räyhäävää ja jollakin tavalla räyhäämisen taso alenee jatkuvasti ja lopulta jopa aivan pikkuasioista saattaa tulla rähjäämisen arvoisia tyyliin; viitsitkö hakea postin*räyhräyhräy mikä posteljooni minä muka olen, miksei joku muu miksi aina minä* voivat jatkaa tällaista pahimmillaan vaikka miten pitkään, koska valmistelevat samalla ettei seuraavalla kerralla viitsi edes kysyä. Näitä miehiä tyyppejä on kotona, työpaikoilla ja kaikilla elämän aloilla. En usko, että he oikeasti paranevat ja varsinkaan puolisolta ei kannata moista sietää. Kannattaa heittää ukko pellolle suomessa kyllä selviää ja henkinen painolasti katoaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Píllua miehelle enemmän, niin jo rauhoittuu.

Huonosta käytöksestä ei palkita.

Vierailija
44/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei fyysistä väkivaltaa paitsi läpsimistä ja tukistamista.

Älä nyt ainakaan lapsia hanki sen kanssa. Ja jos oma henkesi on sinulle kallis niin eroa. Tosin epäilen, että et pysty ikinä eroamaan hänestä, koska rakkaus.

Vierailija
45/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa sitä haluaa miehen, joka käyttäytyy kuin uhmaikäinen lapsi...  Onneksi tuo ongelma on helppo ratkasta jättämällä miehen. Maailma on täynnä miehiä, jotka osaavat käyttäytyä aikuismaisesti, joten aivan varmasti löydät paremman tilalle.

Vielä helpompaa on, kun ei hankkiudu ollenkaan kimppaan tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
46/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä se tekee saadessaan raivokohtauksen? Rikkooko tavaroita, käykö käsiksi?

Ei sentään. Kiukkuaminen, raivoaminen, karjuminen, kiroilu, uhkaava käytös, ei fyysistä väkivaltaa paitsi joskus jotain ikävää läpsimistä tai tukistamista.

Jaa ei väkivaltaa?

Toivon, että aloitus on provo. 

Jos ei ole, niin ap:n pitää lähteä suhteesta. 

Vierailija
47/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kiivasluonteinen mies. Ei kuulemma osannut hillitä raivoaan. Väkivaltainen ei ollut, mutta aggressiivinen ja uhkaava. Sanoin, että käytös pelottaa minua ja pyysin, että mies menisi vihanhallintaterapeutille. Ei suostunut.

Otin eron. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi