Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko meinannut kuolla joskus?

Vierailija
15.05.2021 |

Läheltä piti tilanne. Kerro siitä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena meinasin hukkua, kun serkkuni piti väkisin päätäni veden alla. Aikuisiällä melkein kuolin itsemurhayrityksessä.

Vierailija
22/29 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena melkein jäin pyörällä rekan alle. Aikuisena melkein kuristettu. Mootortiellä edellä ajavan rekan rengas räjähti päin tuulilasia, tuulilasi kesti. Vainottuna pidetty ilman juomaa ja vettä nääntymiseen asti (tosi juttu! kun kohta joku sanoo ettei oo). (sivujuonteena myös: melkein raiskattu kolmella eri kerralla, kerran enkelin pelastama moisesta tilanteesta.)

Syöpä josta paranin. Hypö johon en kuollut. Loppumetrit vielä kokematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhoissa tulehdus.Musteni.Paha astmakohtaus.Jouduin osastolle.

Vierailija
24/29 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jääkiekon valtavalla vauhdilla (ammattilaiskiekkoilija lämäsi) kasvoihini. Hieman eri asennossa olisi tullut ohimoon tai kaulaan. Viime aikojen uutisoinneista päätellen hengenlähtö olisi ollut siinä tapauksessa hyvin lähellä. 

Vierailija
25/29 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- BMW-kuskit ajaneet melkein päältä

- Motoristit yrittivät ajaa tahallaan päältä Hervannassa

Vierailija
26/29 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olen arvioinut uimataitoni ja kestävyyteni kerran pahasti pieleen. Tätä pidän tilanteena, jossa kuolema olisi ollut jopa mahdollinen.

Jälkeenpäin olen ihmetellyt, miten rauhallisena pysyin kuitenkin voimien loppuessa kesken krooliuinnin ja keskellä syvää järveä - olin kuvitellut jaksavani kroolata koko pitkän metsäjärven poikki, mutta arvioni oli pahasti pielessä. Pakotin itseni rauhalliseksi, lepäsin kellumalla jonkun aikaa ja tasasin hengitystäni hyvän tovin. Sitten uin takaisin rantaan.

Omille tuleville lapsilleni aion tähdentää, että aina uidaan rannan suuntaisesti ja koskaan ei oteta minkäänlaisia riskejä. Vesi ei ole vaarallinen elementti, jos tietää rajansa eikä hätäänny.

Vierailija
27/29 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto-onnettomuus. Lennettiin sillankaiteen läpi jokeen, mutta hengissä selvittiin. 

Vierailija
28/29 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti lähellä kuolemaa oleva tillanne oli kun jäin auton alle. Ajoin pyörällä kun kylkeeni törmäsi auto. Ennen törmäystä näin auton tulevan kohti ja ehdin ajatella, että ”mä kuolen”.

Auton keula tuntui kuin olisi joutunut hain kitaan. Kuului semmoinen iso poksahdus ääni, mutta se tuntui tulevan jostain kauempaa.

Se oli kuulemma ollut nopea tilanne, mutta itse muistan miten tuntui kuin hidastetulta filmiltä.

Sitten pimeni ja heräsin maasta. Minulta murtui joitain luita ja toki pää oli retkahtanut. Kypärää ei ollut, mutta en lyönyt päätä. Olin tullut kovalla vauhdilla ranteeni päälle. Mutta jos olisin sillä samalla voimalla tullut pää edellä asvalttiin niin varmasti olisin kuollut tai vähintään vammautunut pahoin.

Vierailija
29/29 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliisin kuolllut jo ajat sittten jos oliiis ase.