Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies on hyvä sängyssä, mitä hän tekee naiselleen?

Vierailija
15.05.2021 |

olis kiva kuulla miesten omia arvoita mitä ajattelevat, ja sitten tietysti naisten mielipiteet mitä haluavat

Kommentit (156)

Vierailija
21/156 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen joka tietää mitä tekee. Ei laukea sekunnissa vaan jaksaa, että molemmat saa. Hellä ja raju samaan aikaan. Tärkeintä on näyttää että haluaa.

Vierailija
22/156 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästähän käy selkeesti ilmi, etteivät miehet halua naisensa nauttivan; pelkkiä alapeukkuja vaan..tässäkö on Suomimies.

Tulit sitten tähänkin ketjuun kertomaan tuon saman stoorin!

Olen AP ja jälleen pettynyt, kun ei muuhun provot kykene. Muut miehet taatusti tykkäävät tehdä naisilleen hyvää ja nauttivat siitä, Vain sinäyksinäinen provo olet pokkeus. Ehkä katkera kun et naista saa.

Samoin miehenä pettynyt kun tämä yksi ja sama haukkuu miehiä joka keskustelussa.  Tiedoksesi on minulla vaimo kotona. Älä oleta asioita mitä et tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/156 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin jos olisi kyseessä uusi tuttavuus niin kysyisin pääpiirteittäin millainen seksi saisi hänet ihan tolaltaan..ja sitten tietysti tekisin kaikkeni, että saisin hänet tolaltaan..olisi melkeimpä 100% varmaa että saisin häneltä myös takaisin hyvää seksiä ja ehkä toisenkin kerran...ei naisen tarvitsisi yksityiskohtaisesti kaikkia neuvoo vaan toteuttaisin toiveet omalla tyylilläni..koska se että ei etukäteen tiedä mitä toinen aikoo lisää mielenkiintoa siihen yhteiseen hetkeen

Vierailija
24/156 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin jos olisi kyseessä uusi tuttavuus niin kysyisin pääpiirteittäin millainen seksi saisi hänet ihan tolaltaan..ja sitten tietysti tekisin kaikkeni, että saisin hänet tolaltaan..olisi melkeimpä 100% varmaa että saisin häneltä myös takaisin hyvää seksiä ja ehkä toisenkin kerran...ei naisen tarvitsisi yksityiskohtaisesti kaikkia neuvoo vaan toteuttaisin toiveet omalla tyylilläni..koska se että ei etukäteen tiedä mitä toinen aikoo lisää mielenkiintoa siihen yhteiseen hetkeen

Nykyisin vastaisin että seksi rakastuneena.

Vierailija
25/156 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis edelleen, myös pätee naisen miehelle antamaan seksiin. Ihan samat kuviot, vain elimet hiukan toiset. Minä ainakin rakastan nuolla mieheni kalua ja palleja, tai tehdä mitä ikinä hän haluaa! Hän tekee niin myös minulle, ja meillä on aikaa...joskus tosin menee kiihko niin kovaksi, ettei pysty pidättelemään - ja sekin on OK välillä! Mutta koskaan ei jätetä toista kitumaan, aina annetaan helpotus kummallekin!  Ja siksi meillä onkin seksiä ihan joka päivä. Monastikin.  AP

Vierailija
26/156 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän vastailla vähän yleisemmästä näkökulmasta kuin että mitä nappuloita pitää painella ja missä järjestyksessä. Kovin moni tuntuu pitävän tätä itselle tai kumppanille kaikkein parasta tekevää teknistä suoritusta hyvän seksin kriteerinä, ja pahoittaa kovin mielensä, jos joku (yllätys) kertookin, että nappuloita pitää painella eri järjestyksessä. Tämän vuoksi allaoleva pätee kyllä yhtä hyvin molempiin sukupuoliin, joten ei tässä vain miehen tekemisistä puhuta.

Minusta hyvän seksin tärkein tunnusmerkki ensinnäkin on se, että sitä haluaa lisää. Minulle seksi on sellaista silloin, kun toinen on siinä sillä tavalla läsnä, että pystyy aistimaan kumppanin nautintoa ja saamaan siitä itsekin nautintoa, ja vastavuoroisesti myös antautumaan toisen hyvänäpidon kohteeksi. Jos seksi jää kyttäilyksi ja arpomiseksi, että teen nyt tätä ja tätä ja tätä ja seuraan koko ajan että nauttiiko se toinen nyt varmasti vai ei, niin minusta siitä jää silloin pois se vastavuoroisuus ja toisen nautinnosta nauttiminen. Epävarmuus puskee päälle, ja saa sen hyväiltävänä olevankin miettimään, että tämän nyt pitäisi tuntua hyvältä, ettei toiselle tulisi paha mieli. Ja senhän tietää, että silloin nauttiminen vain vaikeutuu.

Eli tiivistettynä, ihan riippumatta siitä mitä pisteitä kosketellaan ja millä tavalla, hyvässä seksissä syntyy kliseisesti ”yhteys”, joka on sekoitus antamista, antautumista, heittäytymistä, nauttimista ja läsnäoloa. Tekninen suoritus on tässä ihan toisarvoista, se on vain väline ja työkalu, jolla siihen tavoitteeseen päästään jonkun tietyn ihmisen kanssa. Joku toinen nauttii jostakin muusta, eikä eri tekniikoita voi laittaa mihinkään arvojärjestykseen, ne on vain yhdessä opeteltava.

M51

Vierailija
27/156 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellisinta on asenne; haluaa oikeasti minua ja haluaa tuottaa minulle nautintoa (omaansa unohtamatta).

Kuuntelee minua niin sanallisessa kuin kehollisessakin viestinnässä, eli ei toimi vain oman päänsä mukaan.

Eli minä olen sitä naisten koulukuntaa, jolle kommunikaatio ja aito halu on tärkeintä.

Mieluummin kokematon, oppimishaluinen ja minua aidosti himoitseva tyyppi kuin kokenut ja osaava joka ei kykene muuttamaan opittuja kaavojaan ja uudistamaan itseään.

Kokemusta on molemmista; miehestä, jolla ei ollut kokemusta ja jonka kanssa oli hyvä, aito kommunikaatioyhteys (hän mm. sano spontaanisti ennen ensimmäistä seksikertaamme, että ”alko jotenkin pelottaan” josta sitten keskusteltiin) ja joka todella himoitsi minua ja näytti ja kertoi sen.

Hän myös halusi oppia kaiken, ja kertoi suoraan mitä itse milloinkin haluaa tai haluaisi kokeilla.

Eli halusi tyydyttää ja saada tyydytystä, mikä on optimaali minullekin.

Kuin myös miehestä joka oli kokenut ja itsevarma, todella hyvä nuolemaan ja panemaan sekä olemaan ”kiihkeä”, mutta jäi lopulta hyvin yksiulotteiseksi kokemukseksi ja saman kaavan suorittajaksi, eikä kyennyt uudistamaan tapojaan eikä ottamaan minua pidemmän päälle todella huomioon vaikka puhuin selvästi mitä haluan, eli hän oli kokemuksensa ja taitojensa sokaisema sekä oikeasti itsekäs.

Lopulta en halunnut enää nähdä häntä ollenkaan, kyllästyin nopeasti kaavaan.

Vierailija
28/156 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajusti naisen ottava tietysti.

Vierailija
29/156 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajusti naisen ottava tietysti.

Minä taas olen haaveillut viimeaikoina siitä, että joku sivelisi genitaalialuettani jollain pehmeällä sulalla/höyhenillä ja puhaltelisi. Rintoja, alavatsaa ja sisäreisiä myös.

Välillä kyllä kaipaa myös rajumpaa.

Riippuu fiiliksestä ja kierron vaiheestakin, minkälaista haluan.

Vierailija
30/156 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on oppinut niin hyväksi, etten edes tajua. Hän alkaa klitoriksen niin hellän ja hitaan sivelyn, että melkeen toivon sen päättyvän jo! Siis niin ihanaaa ja herkkää ja kiihottavaa ettei mitän väliä. Ja sitten kun ene enää kertakaikkiaan kestä, pyydän että anna jo kalua sisään, silloinkin, niin hitaasti ja niin hiukan sisälle työntää,, että tulen hulluksi! Sitten kun vielä sormettaa en juuri voi muuta kuin räjähtää aivot pihalle.Kestää kyllä melkeen ikuisiidenja se supistelu pillussa tekee työtään aina vaan.. Mikä tietty hyväksi noille lantionpohjanlihaksille. Että silleenmeillä.

Vierailija
31/156 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy mitä nainen toivoo, kertoo myös itse toiveistaan ja nuolee mielellään pimppaa.

Vierailija
32/156 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka puhuu tuhmia kuin rakastelee naista takaatapäin lujaa.

33/156 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka puhuu tuhmia kuin rakastelee naista takaatapäin lujaa.

Myös sellainen, jos tekee muutakin kuin puhuutuhmia ja panee.

Vierailija
34/156 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten täälläkin kerrottu, pitkä esileikki ja mielellään silleen että saan jo ennen varsinaista yhdyntää. Tämän jälkeen haluan yleensä vasta panemista siten, että mies ei ole mikään minuuttimuna. En halua mitään tunnin jyystöä, vaan ihan normaali 10-15, max 20 min aktiivinen paneminen . Miehen tulee olla myös taitava ja tarjota asentoja, joissa klittastimulaatiota on lähes kokoajan.

Naiset ja heidän epärealistiset käsityksensä :D

A multinational population survey of intravaginal ejaculation latency time

The distribution of the IELT in all the five countries was positively skewed, with a median IELT of 5.4 minutes

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/16422843/

Vaginal sex typically lasts three to seven minutes, according to a 2005 Society for Sex Therapy and Research member survey.

https://www.healthline.com/health/healthy-sex/how-long-should-sex-last#…

Vierailija
35/156 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kovasti, millainen miehen pitää olla, kun on hyvä sängyssä. Oman vaimon mukaan olen täysi pska sängyssä.

Vierailija
36/156 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa kovasti, millainen miehen pitää olla, kun on hyvä sängyssä. Oman vaimon mukaan olen täysi pska sängyssä.

No tässähän näitä on esitelty, miten mies voi olla loistava! Eiole vaikeeta ollenkaan., helppoa kuin heinänteko. t.AP

Vierailija
37/156 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi helppoa joo. Lopetan koko touhun.

Vierailija
38/156 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi helppoa joo. Lopetan koko touhun.

Äläs nyt lannistu! Harjoitus tekee mestarin, ja varmastikkin vaimosi onnelliSEKSI. Jollei sun sormet ole reuman runtelemat tai jopa amputoitu.

Vierailija
39/156 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten täälläkin kerrottu, pitkä esileikki ja mielellään silleen että saan jo ennen varsinaista yhdyntää. Tämän jälkeen haluan yleensä vasta panemista siten, että mies ei ole mikään minuuttimuna. En halua mitään tunnin jyystöä, vaan ihan normaali 10-15, max 20 min aktiivinen paneminen . Miehen tulee olla myös taitava ja tarjota asentoja, joissa klittastimulaatiota on lähes kokoajan.

Naiset ja heidän epärealistiset käsityksensä :D

A multinational population survey of intravaginal ejaculation latency time

The distribution of the IELT in all the five countries was positively skewed, with a median IELT of 5.4 minutes

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/16422843/

Vaginal sex typically lasts three to seven minutes, according to a 2005 Society for Sex Therapy and Research member survey.

https://www.healthline.com/health/healthy-sex/how-long-should-sex-last#…

Tämän perusteella tuo 10 minuuttia olisi kyllä ihan realistinen:

"Näiden viiden tutkimuksen perusteella yhdynnän keston keskiarvo on noin 9 minuutta ja mediaani noin 7 minuuttia"

https://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/yleista_seksista/yhdynta/yhdynn…

Vierailija
40/156 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni on oppinut niin hyväksi, etten edes tajua. Hän alkaa klitoriksen niin hellän ja hitaan sivelyn, että melkeen toivon sen päättyvän jo! Siis niin ihanaaa ja herkkää ja kiihottavaa ettei mitän väliä. Ja sitten kun ene enää kertakaikkiaan kestä, pyydän että anna jo kalua sisään, silloinkin, niin hitaasti ja niin hiukan sisälle työntää,, että tulen hulluksi! Sitten kun vielä sormettaa en juuri voi muuta kuin räjähtää aivot pihalle.Kestää kyllä melkeen ikuisiidenja se supistelu pillussa tekee työtään aina vaan.. Mikä tietty hyväksi noille lantionpohjanlihaksille. Että silleenmeillä.

Olispa kiva kokea tällainen. Alussa mies teki pääasiassa näin, mutta hiljalleen lisäsi nopeampia pätkiä mukaan. Ei jatkuvasti klitoriksella vaan ainoastaan kävi hieman härnäämässä klitorista ja sitten muualta koskettelua. Tykkään tällaisesta koska laukean minuutissa jos klitoriksella ollaan jatkuvasti. Nykyään tästä syystä antaa jatkuvaa nopeaa kosketusta klitorikselle. Kiireetön koskettelu ilman painetta nopeasta orgasmista hyvä. Joskus pikainenkin toimii.