Minkälainen mies on hyvä sängyssä, mitä hän tekee naiselleen?
olis kiva kuulla miesten omia arvoita mitä ajattelevat, ja sitten tietysti naisten mielipiteet mitä haluavat
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakin taas kateus riivaa..
Sulle näyttäs olevan täällä enemmänkin vientiä..
Emmää halua muita ku sut..ei kenenkään muun kanssa synkkaa sillai ku sun kaa..
🙄 No niin, söpöä, mutta oliko aiheeseen kommentoitavaa?
Mietin vielä..
Kerro ihmeessä millainen mies olet sängyssä. Ei siinä synkkaukset auta jos ei taidot ja halut riitä antamaan toiselle nautintoa. Huomioitko vaimoasi sängyssä?? Kerro jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan aika hyvä tämä lause tähän ketjuun. Tässä tulee jälleen kerran ilmi se, miten miehet AINA ajattelevat muita naisia vaimon selän takana. Niin tekee omakin mieheni takuuvarmasti..tähän on naisilla tyytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan aika hyvä tämä lause tähän ketjuun. Tässä tulee jälleen kerran ilmi se, miten miehet AINA ajattelevat muita naisia vaimon selän takana. Niin tekee omakin mieheni takuuvarmasti..tähän on naisilla tyytyminen.
Mitä väärää toisista ajattelemisessa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synkkaako sinulla vaimosi kanssa?
Synkkaa
Synkkaa kenties niin kauan, kunnes vaimosi saa tietää ajatuksesi.
Sellainen mies on hyvä sängyssä, joka naidessa ajattelee muita naisia!!!!!
Mies joka antaa naiselle useita orkkuja ennen varsinaista yhdyntää, on hyvä. Sekä kokovartalohieronta ennen tai jälkeen seksin.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka antaa naiselle useita orkkuja ennen varsinaista yhdyntää, on hyvä. Sekä kokovartalohieronta ennen tai jälkeen seksin.
No tähän minäkin "yhdyn"! :D AP
Vierailija kirjoitti:
Voi helevati..ennemmin oon ilman jos noin työlääksi menee, että kokovartalohieronnat kuuluu seksiin. Isoa emäntää ei hiero alle kahteen tuntiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi helevati..ennemmin oon ilman jos noin työlääksi menee, että kokovartalohieronnat kuuluu seksiin. Isoa emäntää ei hiero alle kahteen tuntiin..
Samat sanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei voi olla nauramatta..vaikka se onkin täällä kiellettyä..
... ja rannalla vastaa toinen samanlainen, suomalainen mies. Sen pituinen se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppiesimerkki miehestä: en tee töitä toisen eteen, pääsen vähemmällä kuhan pökin. Ei naisella niin väliä.
Kysyy, mistä nainen tykkää ja mitä nainen haluaisi. Siinäpä se, muuta ei tarvita. Lisäksi se keskinäinen intohimo, että syttyy.
Näin se menee, hyvä mies sängyssä jumaloi sitä naistaan ja näyttää myös sen.
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa tuollaisia miehiä on harvassa
Silloin kun mies saa naisen pillun ahmimaan kiimaisesti ja epätoivoisesti sormia tai kalua orgasmiin asti on jotain tehty oikein. Näin olen sen ymmärtänyt. Eilenkin vaimon pillu kietoutui kahden sormeni ympärille tiukkaan, selkä nousi kaarelle ja ravisteli orgasmissa oikein kunnolla. Siitä siirtyi päälleni ja upotti kaluni niin syvällä kuin meni. Ja ihan tiedoksi, ei tarvitse naida varttituntia, jos pillu on naimista aloittaessa kiimainen ja ottaa kalun heti tiukkaan syleilyyn. Itsekin sytyn vaimoni kiimasta, joten hetkessä kierretään yhdessä saturnusta ja ajantaju katoaa. Molemmat halunneet aina toista, eikä intohimo ole mihinkään muuttunut siitä kun alle 20v tavattiin. Kierretty yhdessä varmaan kohta koko aurinkokunta tuhansien orgasmien aikana, joita vaimo muuten saanut enemmän kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän mitä tarkoitetaan, mutta saako sanavalinnasta olla eri mieltä? Minulle "jumalointi" herättää sellaisen mielikuvan, että nainen on nostettu korkealle jalustalle, ja mies sitten palvoo häntä jalkojensa juuressa. Itse kunnoitan, arvostan ja rakastan suuresti vaimoani tasavertaisena kumppanina niin sängyssä kuin elämässä ylipäänsäkin, mutta tuollainen "jumaloiminen" tai "palvominen" ei jotenkin tunnu kuvaavalta meidän keskinäiseen suhteeseen.
Tai sitten voisi tietysti ajatella, että "jumaloimme toinen toisiamme", ikään kuin jumalat keskenään rakastelisivat, mutta se kuullostaa halvahkolta suomipop-biisiltä...
Synkkaako sinulla vaimosi kanssa?