Jos olisit Blu-ray-levy, mihin piiloutuisit?
Yksi Blu-ray-levy siis hukassa. Olen etsinyt ympäri asuntoa, eikä mistään löydy. Ehdotuksia, missä se voi olla?
Olen etsinyt tv-tason alta, sohvan alta, pianon alta, lapsen huoneesta, soitin jopa kirjastoon, etten ole vahingossa sinne palautanut. :D Kaksi lapsen kaveria on käynyt kylässä. Pitääkö tässä nyt alkaa heiltä kysellä, ettei ole mukaan lähtenyt...
Kommentit (28)
Blue-ray soittimeen tai tietokoneen sisälle(jos koneessa on levyasema)
Soittimen sisällä, tai läppärissä.
Vierailija kirjoitti:
Pleikkarin sisällä
Ei ole pleikkaria. Ja siis koko levy koteloineen on hävinnyt. Eikä ole blu-ray-soittimessakaan. Mutta eipä se koteloineen sinne mahtuisikaan. Lapsi ei ainakaan muista sitä mihinkään vieneensä. On käynyt vain noilla kahdella kaverilla, jotka on meillä käyneet.
Ap
levy mennyt kappaleiksi ja joku vaan vaivihkaa heittänyt palat roskiin kun ei ole uskaltanut tunnustaa särkeneensä sitä...
Vierailija kirjoitti:
levy mennyt kappaleiksi ja joku vaan vaivihkaa heittänyt palat roskiin kun ei ole uskaltanut tunnustaa särkeneensä sitä...
Ja hävittänyt myös kotelon? Missä on Matlock, kun sitä tarvitaan? :D
Ap
Jääkaappi. Olen jättänyt sinne ajatuksissani dvd-levyn kun hain leffailtaan ensin eväät. Aika kauan tuli etsittyä
Säilytyslaatikossa jossa luulet olevan vain kausivaatteita. Se on siellä pohjimmaisena.
Laatikon pohja on takaa vähän irti ja se on tippunut sieltä takaa laatikoston takaseinän ja alla olevan laatikon väliin. Eli vedä kaikki laatikot pois ja siellä takana pohjalla se levy köllöttää parin kynän, kimblebappulan ja kuittien seassa.
Vierailija kirjoitti:
Jääkaappi. Olen jättänyt sinne ajatuksissani dvd-levyn kun hain leffailtaan ensin eväät. Aika kauan tuli etsittyä
Ei ollut jääkaapissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kirjahylly. Lehtikori.
Ei ole kirjahyllyssä. Lehtikoria ei ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laatikon pohja on takaa vähän irti ja se on tippunut sieltä takaa laatikoston takaseinän ja alla olevan laatikon väliin. Eli vedä kaikki laatikot pois ja siellä takana pohjalla se levy köllöttää parin kynän, kimblebappulan ja kuittien seassa.
Laatikot on ruuvilla kiinni niissä kiskoissa. Pitää yrittää etsiä ensin muualta, ennen kuin alan niitä ruuvailla irti. Vaikka sama kyllä kävi itselläkin mielessä.
Ap
Hypännyt roskikseen, kun tuntenut itsensä ajastaan jääneeksi.
Se on pudonnut kaapin/kirjahyllyn taakse ja nököttää pystyssä jalkalistan päällä, joten se ei näy kunnolla, vaikka näkisit kaapin alle. Siellä se on!
Sohvan sisällä, ollut sohvalla ja sitten kadonnut sinne sisälle
Se on sen jouluna lukemasi kirjan kirjanmerkkinä.
Itse olisin ehkä kirjahyllyssä. Sohvalla en olisi koska joku voi istua päälle.
Vierailija kirjoitti:
Sohvan sisällä, ollut sohvalla ja sitten kadonnut sinne sisälle
Katsoin sohvan sisältäkin. Ei ollut. Eikö paikalla ole yhtään meediota? :D Nimim. epätoivoinen. Eihän koko levy koteloineen voi hävitä kuin tuhka tuuleen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on sen jouluna lukemasi kirjan kirjanmerkkinä.
Pelkkä levy ehkä voisi olla, tuskin koko kotelo. :D
Ap
Pleikkarin sisällä