Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan sitten näin kun poikakaverini petti minua

Vierailija
18.08.2006 |

Poikakaverillani oli kotibileet. Alkoi tulla jo aamuyö ja porukka meni nukkumaan. Minäkin menin, poikakaverini jäi vielä olohuoneeseen. En kuitenkaan saanut unta ja lähdin takaisin alakertaan. POikakaveriani ei näy missään, mutta eräästä huoneesta kuuluu seksin ääniä... Kurkistin oven raosta ja näin kuinka poikakaverini pani takaapäin erästä kaverinsa tyttöystävän kaveria.

Tuo poikakaveri on nykyisin aviomieheni.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkaamisen ja avioitumisen välissä siis?

Vierailija
2/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinkuin mun täti, joka löysi aviomiehensä sängystä toisen kanssa. Meni ja heitti vaan peiton päälle, ettei tuu vilu... Ei ollut moksiskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ollaan kohtalaisesti päästy yli siitä..en haluaisi pitkää suhdetta ja yhteistä kotia menettää yhden kännisen panon takia vaikka kovasti sattuukin :( pelkään että jäisin yksin

Vierailija
4/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi silloin annoin anteeksi, jotenkin se ei vain tuntunut yhtään miltään. Olin täysin tyyni ja tunteeton. En tiedä, ehkä en rakastanut poikakaveriani silloin?

ap

Vierailija
5/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se myöhemminkään tuntunut miltään?

Vierailija
6/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovinkaan paljoa ennestäänkään, en ole siihen huoraan vielä tapahtuman jälkeen törmännyt, enkä voi luvata miten räjähdän kun se tulee jossain vastaan, toivon että ampuisi itsensä ennen sitä. Menetti kaikki kaverinsa tapahtuman takia..luulisi että haluaisi päästä päivistään..

Vierailija
7/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rutista että jää yksin.. kasva isoksi jooko.

Vierailija
8/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, olin minä käynyt pakkaamassa reppuni siinä välissä, odotin siis ulkovaatteet päällä. Kun poikakaverini tuli ulos huoneesta alastomana, tuijotin vain. Poikakaveri yritti piiloutua sohvan taakse!! Lähdin ulko-ovelle, poikakaverini juoksi perässä ja meni oven eteen. Yritin lyödä, mutten osunut (poikakaveri harrasti itsepuolustuslajeja ja torjui mun huitomiset). Lopulta istuttiin varmaan kaksi tuntia puhumatta ulkoeteisessä. Mulla ulkovaatteet päällä ja poikakaveri alasti. Oli tammikuu ja yli -20 astetta pakkasta. Ihan oikein sille kikkelikalllelle.

ap

Vierailija
9/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen on panon perusteella huora, mutta miehen kanssa menit naimisiin.

Vierailija
10/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ai niin, olin minä käynyt pakkaamassa reppuni siinä välissä, odotin siis ulkovaatteet päällä. Kun poikakaverini tuli ulos huoneesta alastomana, tuijotin vain. Poikakaveri yritti piiloutua sohvan taakse!! Lähdin ulko-ovelle, poikakaverini juoksi perässä ja meni oven eteen. Yritin lyödä, mutten osunut (poikakaveri harrasti itsepuolustuslajeja ja torjui mun huitomiset). Lopulta istuttiin varmaan kaksi tuntia puhumatta ulkoeteisessä. Mulla ulkovaatteet päällä ja poikakaveri alasti. Oli tammikuu ja yli -20 astetta pakkasta. Ihan oikein sille kikkelikalllelle.

ap

Vierailija
11/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt kaikki kavereiden miehet läpi, baarissa panee kaikkee mikä liikkuu..oikeasti olen lähes 100%varma että hänellä on seksiriippuvuus..ei kykene panon jälkeen selvittämään asioita, vaikka tietää tehneensä väärin, ei opi virheistään eikä kykene rakastamaan..että ei todellakaan terve tyyppi...jäispä se junan alle..

Vierailija
12/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on vihainen naiselle, ei tarkoita etteikö olisi myös vihainen miehelle tai pitäisi miestä viattomana uhrina. Niinkuin täällä tunnutaan usein käsittävän. Törkeän tempunhan nainen teki kaverilleen. NIin teki mieskin, mutta koska mieheen on erilainen tunneside ja muut jutut, ja liitto kenties yritetään paikata niin miehen kanssa yritetään jatkaa elämää toisin kuin sen naisen.

Vierailija:

Se nainen on panon perusteella huora, mutta miehen kanssa menit naimisiin.

Vierailija
13/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluaisi että pitkä suhde ja yhteinen koti rikkoutuu tommosen huoran takia joka on pilannut kaikkien kaveriensa suhteet, en anna meille käydä samoin...t.5

Vierailija
14/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi se sohvan taa piiloutuminen oli ehkä älyttömintä ikinä. Sohvan taakse piiloon... joo-o.

Sanon ettei tuntunut miltään, koska muistan kuinka mietin siinä oven takana kuunnellessani niiden naimaääniä, että miltä nyt pitäisi tuntua. Ajattelin, että vihainen täytyy varmaan olla. Yritin olla vihainen.

ap

Vierailija
15/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niissä miehissä on vähintäänkin yhtä paljon vikaa kuin ko. naisessakin. Eikö hän ole jo teille onnistunut todistamaan, että miehenne on pettäviä sikoja =)

Vierailija
16/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ilmeisesti niitä, joiden mielestä sinkku " ei petä ketään" joten on vapaa tekemään mitä tahansa eikä hänellä ole vastuuta teoistaan.

Vierailija
17/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehet on ihan vapaaehtoisesti häntä panneet, mutta on törkeää että se idiootti huora ei ymmärrä mikä on YSTÄVÄ ja KAVERI että niiden miehiin ei kosketa, hän on kylmin ja itsekkäin ihminen jonka tunnen ja toivon eniten että hän kuolisi

Vierailija
18/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö susta edelleenkään pettäminen ole mitään (vapaa suhde?)?

Vierailija
19/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä varattuna ollessa miehen kavereita.

Jos tämä huora ei erotakkaan, että on väärin panna kaverin miestä, niin eipä teidän miehetkään tunnu tajuavan, että on väärin panna naisensa kaveria.

Vierailija
20/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että poikakaverini/mieheni on ollut sen jälkeen uskollinen. En ole kylläkään kytännyt enkä kysellyt. Luotan mieheeni. Jollakin omituisella tavalla tuo tapaus, tai itse asiassa sen yli pääseminen, vahvisti meidän suhdetta. Oltiin kai molemmat siihen asti seurusteltu vähän muuten vaan, että ihan kivaa on yhdessä muttei mietitty asiaa sen kummemmin. Sen jälkeen piti miettiä, että halutaanko todellakin olla yhdessä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi