Linnan juhlan vilauttajat kertovat karuista seurauksista
Ilman muuta tappouhkaukset ovat väärin. Nämä vilauttajat eivät silti vieläkään ymmärrä tehneensä tyhmästi. Linnan juhlissa ei kuulu näkyä KENENKÄÄN tissit tai peppu, juhlapuvut ja iltapuvut kuuluuvat etikettiin. Kuuluu perustapoihin olla siisti ja vilauttelematta mitään sellaisen kaliiberin juhlissa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000007976528.html
Kommentit (97)
Halusivat sitten lisää niitä uhkauksia kun piti saada naamansa taas lehteen 🥴
Minkä takia ne muuten oli siellä juhlissa. Jotain Setan tyyppejä vai.
Eivät he olleet linnan juhlissa vaan linnan juhlien jatkoilla.
Se on merkki etteivät ole Aikuisia vain ymmärtämättömät teinitytöt käyttäytyy noin ei aikuiset!
kukaan ei enää edes muistaisi näitä, mutta pakko taas saada HUOMIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.
kyseinen ohjelmakin on pohjanoteeraus kaikilla mittareilla
Pahin tasa-arvoon liittyvä ongelma on, ettei naiset voi oleilla ilman paitaa?
Itse kyllä ihan mielelläni pidän paidan päälläni. Tai siis he taisivat vielä puhua "naisoletetuista" 🤦♀️
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä ihan mielelläni pidän paidan päälläni. Tai siis he taisivat vielä puhua "naisoletetuista" 🤦♀️
Mulla on niin isot rinnat, että todellakin haluan pitää paidan ja ehdottomasti kaarituetut rintaliivit päälläni. Ihan jotta itselläni on mukavampi olla.
Oikea Nainen
Enkä myöskään halua yhteiskuntaa, missä miehet saisivat vipeltää ilman housuja. Tai olisihan se kieltämättä kätevää, kun näkisi heti lennosta munan koon. Säästäisi turhalta seurustelulta ja treffailulta.
Joo lukutaito taas kohdillaan. Kukaan ei ole vilauttanut Linnan juhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Ai ei vai?
https://img.ilcdn.fi/KeQPqj60Xs1WeEbZ778r3b1nRqI=/full-fit-in/612x0/img…
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietää mistä puhutaan.
Menikö feministillä herne nenään sonninrenkaasta huolimatta?
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin nainen ja en silti ymmärrä miksi linnan jatkoilla piti vilauttaa. Tai miksi mieskään olisi siellä ilman paitaa?
Rannalla eri asia. Vaikka en itse sielläkään haluaisi olla ilman yläosaa. Ei se estä ihmisiä tuijottamasta niitä ja omaamasta mielipiteitä, jos minä vain päätän että no eivät nämä ole seksuaaliset. Ei se vain toimi niin.
T. AP
Vierailija kirjoitti:
"LINNAN JUHLIEN JATKOT" ovat osa Linnan juhlia minusta, voiko lopettaa saivartelun otsikosta.
T. Ap
Paidantonta miestä ei katsottaisi hyvällä noissa pippaloissa joten turha niiden on uhriutua.
No Shoes, No Shirt, No Service koskee myös lepakkonaisoletettuja
"Kun Marins saman vuoden itsenäisyyspäivänä näytti nänninsä suorassa lähetyksessä Linnan jatkoilla Ylen tv-kameralle, pelkästään tappouhkauksia tuli tuhat."
Haistan vahvan liioittelun. Uskon kyllä että uhkauksia on joitain tullut mutta tuhat ot kyllä jo vahvasti pötypuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"LINNAN JUHLIEN JATKOT" ovat osa Linnan juhlia minusta, voiko lopettaa saivartelun otsikosta.
T. Ap
Kyseiset henkilöt eivät edes olleet Linnan juhlissa. Ei se, että itsenäisyyspäivän juhlijat nimittävät bileitään Linnan juhlien jatkoiksi, merkitse mitään. Useimmissa on aivan eri porukka kuin Linnassa.
Kyllä minäkin olen monet Linnan juhlan jatkot pitänyt kotona kättelyiden ynnä muiden loputtua. Jos nyt joku on siellä vilauttanut niin voi voi.
Sitten lehtiä lukevat typerykset kuvittelevat, että tissin vilautuksella on jotain tekemistä presidentin ja valtion ja Linnan kanssa. Ei ole.
Onpa yllätys että voimaantuminen on vaan jatkunut..
Vierailija kirjoitti:
"Kun Marins saman vuoden itsenäisyyspäivänä näytti nänninsä suorassa lähetyksessä Linnan jatkoilla Ylen tv-kameralle, pelkästään tappouhkauksia tuli tuhat."
Haistan vahvan liioittelun. Uskon kyllä että uhkauksia on joitain tullut mutta tuhat ot kyllä jo vahvasti pötypuhetta.
Muutenkin tappouhkaus on lähes poikkeuksetta vahvaa liioittelua noissa piireissä.
Toivottavasti jäät auton alle ei ole uhkaus. Tulen ja ajan ylisesi kun et katso taaksesi.. se on uhkaus
Ei ne tajua.