Käyn tänään vähän kauppa kierroksella.
Öyhöttäjät täällä valittavat kuinka ei saisi tehdä mitään ja kotona pitäisi pysyä maski naamalla. Samaan aikaan kun he netissä öyhöttävät niin he käyvät kuitenkin itse kaupassa missä kokoontumisrajoituksia rikotaan jokainen minuutti.
Kommentit (11)
Hyvä niin minäkin käyn normaalisti kaupassa, ilman maskia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä niin minäkin käyn normaalisti kaupassa, ilman maskia.
Tiedän monia jotka ovat saaneet koronan vaikka olisi kuinka maskit naamalla. Se siitä luettavuudesta.
Kuulin huhuja, että prisma olisi pyytämässä scorpionsia esiintymään heille. Liput on tietenkin myynnissä pian. Kaupassa ei ole kokoontumisrajoituksia joten tämä onnistuisi.
Säälin. En sano tätä ilkeyttäni vaan tulen surulliseksi ymmärtämättömyydestä. En voi edes vihastua ihmisille, jotka eivät vain ymmärrä.
Itse noudatan ohjeistus! En kohtaa heitä jotka eivät noudata ohjeistus ja eivät ota rokote!En myös ota migreniä toisten henkilöiden käytös:Ei kuulu minulle!Huolehdin vain itsestäni.1 rokote anoksen olen saanut,toista odotellessa.
Tuotko samalla jäätelöä kun en itse ehdi?
Vierailija kirjoitti:
Kuulin huhuja, että prisma olisi pyytämässä scorpionsia esiintymään heille. Liput on tietenkin myynnissä pian. Kaupassa ei ole kokoontumisrajoituksia joten tämä onnistuisi.
Mistä saa liput? Prisman verkkokaupasta?
Vierailija kirjoitti:
Säälin. En sano tätä ilkeyttäni vaan tulen surulliseksi ymmärtämättömyydestä. En voi edes vihastua ihmisille, jotka eivät vain ymmärrä.
Siis etkö sinä tajua vai esitätkö tyhmää? Me olemme kavereiden kanssa ulkona puistossa, sinä käyt kaupassa missä on satoja ihmisiä. HALOO!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis etkö sinä tajua vai esitätkö tyhmää? Me olemme kavereiden kanssa ulkona puistossa, sinä käyt kaupassa missä on satoja ihmisiä. HALOO!!!!
Nää valittajat on aika kaksinaamaisia.
ettämitäkä?