Olen niin onnellinen, sain eilen Pfizerin
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Eka rokote antaa 50% suojan...
Isovanhemmat on jo tuplarokotettuja ja itsekään en varmaan nyt joudu suoraan hautaan kun on edes 50 % suoja. Voi tätä ilon ja onnen päivää.
Pelkäsitkö, että ne isovanhemmat tartuttaa sulle koronan? Rokote ei nimittäin estä sinua tartuttamasta tautia isovanhemmillesi.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäsitkö, että ne isovanhemmat tartuttaa sulle koronan? Rokote ei nimittäin estä sinua tartuttamasta tautia isovanhemmillesi.
Lähinnä sitä joo.
Katsopa silmiäsi, miten ne muuttuivat. Vertaa vaikka aiempiin valokuviin.
Toivottavasti säästyt sivuvaikutuksilta. Kaikki eivät ole säästyneet.
Olen myös onnellinen kun kieltäydyin rokotteesta.
Se Pfizerin on lääkeyhtiön nimi. En usko, että sait omaksesi koko lääkeyhtiötä. Olet provo!
Vierailija kirjoitti:
Se Pfizerin on lääkeyhtiön nimi. En usko, että sait omaksesi koko lääkeyhtiötä. Olet provo!
Ehkä ostin onnessani kaikki osakkeet.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei ole saanut rokotetta vaan kertoo saaneensa jonkun lääkeyhtiön itselleen. Eihän tuota kukaan usko.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten ees rokotetaan, jos se ei anna vapautuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska rokote säästää henkiä ja terveydenhuollon kantokykyä.
Kunhan kaikki kynnellekykevät ottaisivat rokotteen, niin se epidemia sammuisi pikkuhiljaa ja maailma pääsisi palamaan entiseen.
Minäkin sain saman rokotteen viime keskiviikkona. En tiedä, olenko siitä onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sain saman rokotteen viime keskiviikkona. En tiedä, olenko siitä onnellinen.
No mä olen. Isovanhemmat lomailee tälläkin hetkellä Turkissa ja en halua mitään ikäviä tuliaisia sieltä. Nyt olen sentään osittain suojattu.
Ap
Missäs noin nuoria jo rokotetaan?
Vierailija kirjoitti:
Missäs noin nuoria jo rokotetaan?
45-vuotias ei ole nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska rokote säästää henkiä ja terveydenhuollon kantokykyä.
Kunhan kaikki kynnellekykevät ottaisivat rokotteen, niin se epidemia sammuisi pikkuhiljaa ja maailma pääsisi palamaan entiseen.
Aivan oikein lainattu teksti ,Kunhan kaikki ottavat rokoten jne.Kiitos sinulle joka otsikon aloitit ja olet rokoteen saanista onnelinen: Hyvä!A-Z rokote itselläni.Erään rokotevastaisen sanonta: Voi voi kun olen sairas,joutaisin jo Kuolla pois! Kysyin: Teillä varmaan on jo 1 rokote saatu? Vastasi En missään nimessä ota,voin siihen Kuolla! Minusta ristiritainen puhe ?Joutaisi jo Kuolla, rokote en ota : Siihen Kuolee!