Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palautin tölkkejä Alepaan. Kassa katosi jonnekin ja jouduin maksamaan automaatti...

Vierailija
14.05.2021 |

...kassalla. Kassa ilmaantui kun olin ovella ja unohtanut tölkkikuittien lunastuksen. Muistin vasta kämpällä. Tällaista palvelua. Voiko tölkkieurot lunastaa jonakin muuna päivänä? Luultavasti ei, arvaan:(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit seisonut kassalla ja odottanut kassan paluuta.

Vierailija
2/12 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lunastaa eri päivänäkin.

Vierailija
4/12 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattikassa: kaiken paha ja juuri.

Vierailija
5/12 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Samasta liikkeestä saat lunastettua. Mulla käynyt sama moka, että unohtanut kuitin palauttaa.

Vierailija
6/12 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaikka hesan prismasta pullokuitti niin se ei käy vantaan köklaxissa lainkaan. Tietoa on. Kävin kerran hesan prismassa ostamassa kolme purkkia maitoa ja yhden lakritsapötkön.

Kale, Nummi-Pusula, pääkaupunkiseutu

Vierailija
7/12 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä pullonpalautuskuittia voi lukea siinä automaattikassalla? Ainakin niissä kaupoissa, missä minä käyn, pystyy.

Vierailija
8/12 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullokuitti ymmärtääkseni käy samassa kaupassa. Itsellä unohtui lompakkoon Prisman pullokuitti ja se pyöri siellä useita kuukausia ja pelkäsin sen menevän lukukelvottomaksi. Joskus puolen vuoden kuluttua muistin sen ja sain hyvityksen,

Vierailija
9/12 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ne samasta kaupasta myöhemminkin

Vierailija
10/12 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä pullonpalautuskuittia voi lukea siinä automaattikassalla? Ainakin niissä kaupoissa, missä minä käyn, pystyy.

Voi. Siinä viivakoodinlukijan alla on pullonpalautuskuitin lukija.

Vierailija
11/12 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palautan yleensä pullot ja tölkit aina samaan tiettyyn kauppaan, laitan kuitit säästöön ja käytän ennen joulua tai syntymäpäivää, hyvään tarjoukseen, pahan päivän varalle jne.

Kyllä ne saa myöhemminkin jos on lukukelpoisia.

12/12 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Mutta jos palautus menee yli sen summan mitä olet maksamassa niin ei koska automaattikassat eivät pysty palauttamaan rahaa mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi