Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä mielestäsi kannattaisi viimeistään yrittää lasta?

Vierailija
14.05.2021 |

Otsikko

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

32

Vierailija
2/14 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30, jos raskaaksi tuleminen viekin aikaa, niin on iän puolesta vielä jonkun verran pelivaraa, ja/tai jos haluaa mahdollisesti useammankin lapsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh hedelmällisyys alkaa naisella laskea 25v.

Vierailija
4/14 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten sukusolujen laatu rupeaa heikkenemään 40 v kieppeillä.

Vierailija
5/14 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

28V

Vierailija
6/14 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse on siihen valmis. Joillekin se tarkoittaa 25 ja joillekin 45 ja kaikkea siltä väliltä. Lastenhankinnan iästäkin ollaan nykyään tehty naisten kontrollointia. Ennen niitä tehtiin silloin kun huvitti. Ei ihme ole, ettei seksi eikä lapset kiinnosta.

Vierailija
7/14 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25, olimme 29 kun aloimme yrittämään. Jäimme lapsettomiksi.

Vierailija
8/14 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

36, sitten alkaa muut riskit nousemaan liian korkeaksi

Vierailija
9/14 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40

Vierailija
10/14 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran baari-illan jälkeen olen yrittänyt saada lasta. Toisella kerralla poliisi tuli paikalle ja jouduin 3 vuodeksi vankilaan. Tuomari sanoi, että pitää yrittää saada vähän vanhemmalta kuin 7 vuotiaalta.

Vierailija
11/14 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun itse on siihen valmis. Joillekin se tarkoittaa 25 ja joillekin 45 ja kaikkea siltä väliltä. Lastenhankinnan iästäkin ollaan nykyään tehty naisten kontrollointia. Ennen niitä tehtiin silloin kun huvitti. Ei ihme ole, ettei seksi eikä lapset kiinnosta.

Miten biologisten tosiasioiden sanominen on "naisten kontrollointia"? Ei kukaan voi mitään sille, että jos jättää lastenteon 45-vuotiaaksi niin mahdollisuudet raskautua ovat heikot ja riskit raskauden suhteen suuret.

Toinen tosiasia on, että lapsen kannalta ei ole hyvä että vanhemmat ovat vanhoja, koska silloin vanhemmat myös kuolevat varhaisemmin. Jos hankkii 45-vuotiaana lapset niin silloinhan on todennäköisesti jo itse kuollut/huonossa kunnossa kun oma lapsi saa lapsia eikä voi olla enää isovanhempana lapsenlapsilleen eikä lapsi saa vanhemmiltaan tukea lastenhoidossa. Eikö lastenteon noin vanhaksi jättäviä kiinnosta, että voivat olla lastensa tukena myös kun he ovat aikuisia?

Vierailija
12/14 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten biologisten tosiasioiden sanominen on "naisten kontrollointia"? Ei kukaan voi mitään sille, että jos jättää lastenteon 45-vuotiaaksi niin mahdollisuudet raskautua ovat heikot ja riskit raskauden suhteen suuret.

Toinen tosiasia on, että lapsen kannalta ei ole hyvä että vanhemmat ovat vanhoja, koska silloin vanhemmat myös kuolevat varhaisemmin. Jos hankkii 45-vuotiaana lapset niin silloinhan on todennäköisesti jo itse kuollut/huonossa kunnossa kun oma lapsi saa lapsia eikä voi olla enää isovanhempana lapsenlapsilleen eikä lapsi saa vanhemmiltaan tukea lastenhoidossa. Eikö lastenteon noin vanhaksi jättäviä kiinnosta, että voivat olla lastensa tukena myös kun he ovat aikuisia?

Ei kannata laskea sen varaan, että tänä päivänä syntyvä sukupolvi saisi enää yhtäkään lasta aikaiseksi tulevaisuudessa...

Vierailija
13/14 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 on liian myöhään. En saanut enää toista sen ekan jälkeen.

Vierailija
14/14 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 35v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi