Noviisi rakkolaastarin käyttäjä kaipaa paria käytännön neuvoa!
Tuli eilen pari rakkoa. Toinen oli "normaali" mut toinen megalomaalinen ja verestävä rakkula. Olin laittamassa siihen laastaria kun se puhkesi. No, putsasin ja laitoin uuden laastarin.
Nyt pidin tänään töissä sukkia ja kun kotinsa otin sukat pois, huomasin että sukat oli "porautuneet" laastareihin kiinni ja nyt laastareissa on nukkaa.
Kuuluuko mun vaihtaa noi laastarit ettei olis sitä nukkaa? Mut jos vaihdan niin lähteekö se rakon päällä ollut iho irti ja aiheuttaa isommat vahingot? Ei tuo nukka tee varmaan hyvää puhjenneelle rakollekkaan?
Kommentit (5)
Älä vaihda rakkolaastaria ennenkuin rakko on (vähän) parantunut. Siinä paketissa on varmaan käyttöohje
Vierailija kirjoitti:
Älä vaihda rakkolaastaria ennenkuin rakko on (vähän) parantunut. Siinä paketissa on varmaan käyttöohje
Eli annan ton nukkaisen laastarin olla rauhassa. Kiitos vinkistä :)
No niin tekisin, tärkeämpää varmaan että se tulehdusvaarassa oleva iho paranee siellä alla kuin se miltä laastari päällepäin näyttää, sukat peittävät näyn
Vierailija kirjoitti:
No niin tekisin, tärkeämpää varmaan että se tulehdusvaarassa oleva iho paranee siellä alla kuin se miltä laastari päällepäin näyttää, sukat peittävät näyn
Mua ei visuaalinen ilme haittaa, ens viikolla on vaan rutkasti töitä ja kun teen seisomatyötä niin olis kiva et ei jalat olisi kipeät
Ap
Nosto