Mitä laitetaan tunkkaiseen voileipiin?
Aina puhutaan raikkaista voileivistä. Olen kyllästynyt raikkauteen, mitä laitetaan tunkkaisiin voileipiin?
Kommentit (19)
Ketsuppia, tonnikalaa ja juustoa. Se uuniin.
Juustoa extrana, mielellään vähän tylsempää juustoa, alle lihaproteiinia ja päälle lämmennyttä kurkkua tai tomaattia. Sitten laihaa mehua.
Voita ja kevytjuustoa, parhaat päivät nähnyt leipä alla. Nami.
Jäävuorisalaattia, margariiniä, lauantaimakkaraa, suolakurkkua ja päälle majoneesiä.
Margariinia, halvinta. Paljon. Gotleria. Jotain virossa tehtyä halpisjuustoa, ohut siivu. Kurkkua ja tomaattia päällekkäin. Jätät yön yli huoneenlämpään ja avot.
Margariinia ja juustoa, sitten kääritään elmukelmuun ja annetaan hautua repun pohjalla 12 tuntia.
Meetvurstia ja maustekurkkua. Sulatejuustoa levitteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä maksamakkaraa.
Maksamakkara tuli itsellekin mieleen. Mielellään vielä Kotimaista-brändin halpaa maksamakkaraa.
Mätitahnaa, lihapullia ja aurajuustoa. Maistuis varmaan sullekin
Voileipäkakku, se oli tunkkainen.
Siitähän se ajatus sitten lähti...
Mä huomaan tykkääväni paljon myös tunkkaisista voileivistä : D
Saankohan edes vähän sympatiaa, kun sanon että toki niistä raikkaistakin .
Mikä on raikkaan vastakohta, mutta ei negatiivinen määre?
Voileipähän ovain tarjotiiin ikäänkuin. Kurkuille ja tomaaateilla jne.
Vierailija kirjoitti:
Mä huomaan tykkääväni paljon myös tunkkaisista voileivistä : D
Saankohan edes vähän sympatiaa, kun sanon että toki niistä raikkaistakin .
Rupesi oikein tekemään mieli ruisleipää maksamakkaralla ja suolakurkulla.
Vierailija kirjoitti:
Voileipähän ovain tarjotiiin ikäänkuin. Kurkuille ja tomaaateilla jne.
Se on muttten jännä jossain jenkeissäkin kun katoiin yhtä lefffaa että ei käytyä hodarissa esim ketsuppia olllenkaan ja se on sen osavaltiion periaate hodareissa.
Eilistä kuivahtanutta lammaspaistia ja sipaisu oliiviöljyä. Yritetään parantaa makua vielä siivulla kumimaista 5 % polarjuustoa.
Laita ensin margariinia. Sitten sulatejuustoa. Sitten paksu kerros majoneesia. Kruunaa pekonilla.