Hiusväripakkausten suojahanskat pienentyneet.
Onko muut itse hiuksiaan värjäävät huomanneet, että pakkausten suojahanskat on tosi pieniä nykyään? Menee käteen just ja just, mutta pois ei saa ehjänä. Olen käyttänyt Castingia 10v ja muutos on selkeä. Käteni ei edes ole mitenkään isot..
Kommentit (11)
Joo, ihan samoin kun mun kaikki vaatteet. Outo juttu.
Lopettakaa sen vetyperoksidin vatkaus, vesistö kiittää.
Huomasin; käsinepakettikin oli jo pienempi!
Omasta paketistani puuttui hanskat kokonaan ja syyksi kerrottiin koronapandemia.
En ole koskaan käyttänyt pakkauksen mukana tulevia hanskoja. Ne ovat muutenkin hankalat kun eivät istu käsiin kuten vinyylihanskat.
Ei. On aivan liian isot minulle ja aina ollut. Itse ostan kertakäyttö hasnkoja, jotka sopivat minulle.
Joo. Ihmettelin ja naureskelin vuosia sitten, että millaisille jättikourille hanskat on tehty. Ajattelin että omat kourat turvonneet kun nykyään ovat niin tiukat, mutta että muilla myös samoja kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Ei. On aivan liian isot minulle ja aina ollut. Itse ostan kertakäyttö hasnkoja, jotka sopivat minulle.
Tämä! Kuin vetäisi käsiinsä muovipussit, mahdotonta saada tarkka lopputulos niillä räpylöillä. Ostan kans hanskat erikseen.
Lähes jokaisella tuotemerkillä on missiona vähentää tuotteissaan muovia ympäristösyistä. Koskee erityisesti kertakäyttöistä muovia kuten värjäyshanskat, pillit ym. Isoissa hanskoissa on paljon turhaa muovia joten ihan hyvä kehityssuunta. Koronan vuoksi kertakäyttöhanskoja tarvitaan mm. terveydenhuollossa suurempia määriä ja hanskoja on tainnut päätyä sinnekin.
Iso ongelma noissa väripakettien hanskoissa on se, ettei niitä ole kustannussyistä edes yritetty tehdä käteen sopiviksi. Minulla on pienet tai keskikokoiset kädet, mutta silti sormien päähän jää leveät pussit ja sormien väleistä hanskat taas puristavat ja saumaukset voivat helposti pettää.
Reilut kymmenen vuotta sitten osalla merkeistä oli vielä muotoiltuja parempia hanskoja, mutta nykyään kaikki taitavat olla niitä saumattuja muovipusseja.
Olen huomannut. Minulla on isot kädet eikä toivoakaan saada ehjinä niitä päälle. Ostan paketin vinyylihanskoja ja käytän niitä.