Makea aamupala
Onko muita, jotka rakastavat syödä aamulla makeaa. Ei oikein taida kuulua meidän suomalaisten kulttuuriin, mutta mulla tekee eniten mieli makeaa nimenomaan aamulla. Pullaa, donitsia, pitkoa, kakkua jne.
Kommentit (20)
Söin mansikkadonitsin kahvin kanssa klo 7 aamulla. Piristyin heti.
Järkyttävää. Oletko normaalipainoinen?
Vierailija wrote:
Hyi saatana
Hyvää se oli!
Vierailija wrote:
Eikö makeaa voi syödä ilman ylipainoa, olet pösilö.
Vierailija wrote:
Hyi saatana
Ei ollenkaan.Taivaallista se oli!
Syön itseleipomiani marmelaadilla täytettyjä croissantteja joka aamu kaksi. Yhden kello 7 ja toisen kello 10. Päälle kuppi espressoa. 176 cm ja 62 kg.
Eikös niin sanottu mannermainen aamiainen ole yleensä maitokahvi ja jotain makeaa?
Kuppi espressoa ja sätkä, siinä se on miehen aamupala.
Vierailija wrote:
Mitä järkyttävää tuossa on? Tiedätkö, että maailmassa on lukemattomia maita, joissa syödään aika yleisesti makeaa aamulla. Eivätkä nämä ihmiset näytä mitenkään erikoisen ylipainoisilta. Voit itse etsiä tietoa netistä. Hyvin löytyy.
Kun mulla oli nuorena työpaikka, johon piti mennä kuudeksi, oli usein vaikeaa saada aamupala alas. Niinpä söin mitä vain, mikä meni alas. Joskus se oli jäätelöä.
Onnelliset jotka voi. Mulla vaikuttaa heti verensokeriin ja sen jälkeen meneekin päivä pökkyrässä.
Churroja suklaakastikkeella
Marmeladilla täytetty croissantti
Kermavaahtokaakao
Näillä aamu lähtee käyntiin muissa maissa, mutta Suomessa on pakko lapioida naamaansa ankeaa puuroa ja juoda väkevää kahvia mustana.
Vierailija wrote:
Kermavaahtokaakao
Näillä aamu lähtee käyntiin muissa maissa, mutta Suomessa on pakko lapioida naamaansa ankeaa puuroa ja juoda väkevää kahvia mustana.
Ei oo pakko. Mä en syö koskaan aamulla puuroa enkä myöskään juo kahvia.
Minä söin aamupalaksi 2 mokkapalaa. En edes tykkää mokkapaloista, mutta olin kuolemanväsynyt, ja meillä on jääkaapissa iso vati vanhempainyhdistyksen järjestämään Halloween-tapahtumaan leipomiani mokkapaloja, joista pitää päästä eroon. Tiesin etukäteen, että määrä jonka yhdistyksen aktiivit määräsivät leipomaan oli järjetön, mutta en kehdannut urputtaa, kun olen muutenkin laiskempi osallistumaan. Mutta, kuten odotettua, kaikkea jäi yli älyttömästi.
Paras on italialainen aamupala. Kunnon capuccino ja nutellalla täytettyjä voisarvia. Ja BMI on 22.
Repikää siitä.
Kyllä syödään, joka aamu. Yleensä suklaata tai keksiä, joskus lettuja tai tuulihattuja. Nutellaletut, ekstaasi... ja ihan normaalipainoisia ollaan, mua jopa jotkut sanoo laiheliiniksi.
Vierailija wrote:
Kermavaahtokaakao
Oi, noi churrot! Äskettäin lomareissulla Kreikassa, ihanaa bougatsaa suklaakastikkeella, marmeladicroissanteja...
Vierailija wrote:
Kyllä syödään, joka aamu. Yleensä suklaata tai keksiä, joskus lettuja tai tuulihattuja. Nutellaletut, ekstaasi... ja ihan normaalipainoisia ollaan, mua jopa jotkut sanoo laiheliiniksi.
Ekstaasilla lähtee kyllä makeasti päivä käyntiin.
Mää syän. Tänä aamuna meni prinsessaleivos.