Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsien yksinäisyys raastaa omaakin sydäntä

Vierailija
14.05.2021 |

Poikia on 2, eikä kumpikaan ystävysty ollenkaan. Ovat aika eri ikäisiä keskenäänkin ja hyvin epäsosiaalisia
Säälittää, kun ei ole koskaan mitään mukavaa, aina vaan kotona äidin kanssa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirrikka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tirrikka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on isompia, 14 ja 17.ei oikein voi leikkitreffejä sopia. Ap

Mutta eivätkö nämä vesselit harrasta mitään? Yleensä niistä porukoista löytyy kavereita joilla samoja kiinnostuksen kohteita 🙂

Ei harrasta. Eivät pysty olemaan missään harrasteryhmässä valitettavasti. Menis nuo vaikka frisbiitä heitteleen, mutta kun ei ole yhtäkään edes puolikaveria kenen kanssa. Koneillaan vaan ovat

No kyllä siinä on sitten menty pieleen jo pienestä asti. On vanhempien tehtävä auttaa ja opettaa lapsia luomaan sosiaalisiasuhteita.

Kuulostaa kummalliselta ettei lapsuudesta ole jäänyt yhtäkään ystävää niin naapurustosta, leikkipuistoista tai päikystä/koulusta.

Mikä siinä on kummallista? Itselle kävi juuri noin. Teini-iässä huomasin tuntevani yksinäisyyttä, vaikka oli harrastuksia ja koulukavereita. En vaan sopeutunut (vapaa-ajalla) siihen joukkoon, jonka kanssa olin kasvanut. Ei kiinnostanut ne jutut, jotka kavereita kiinnosti. Ihan hyvinvoiva aikuinen minusta kuitenkin tuli ja olen tätä nykyä onnellisesti naimisissa oleva mies.

Vierailija
22/22 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niitä kavereita pienillekään lapsille voi hankkia?

Minä olen ravannut mammakerhoissa ja leikkipuistossa muksuni kanssa, mutta ei niistä ketään kavereita ole tarttunut. Naapurustossa ei ole sopivan ikäisiä lapsia. Päiväkodissa on, mutta kohta sekin menee tauolle enkä yhtään tunne päiväkotikavereiden vanhempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla