Onko sinusta koskaan tehty keskustelua tälle palstalle?
Minusta on. Olin kerran otsikoissa ja tänne se päätyi. Aika räävitöntä keskustelua rahavaroistani, elämäntavastani ja spekulointia jos milläkin. Ulkonäköön ei kumma kyllä puututtu.
Kommentit (32)
Kaikki potilasni tekee tänne avauksia minusta.
T.Terapeutti
On, minua trollattiin ja yritettiin jauhottaa, mutta servasin niin hienosti, että eivät edes nähneet mikä iski.
Vierailija kirjoitti:
Noin joka kolmas avaus on tehty minusta.
No mutta ne kaksi muuta kolmesta käsittelevät minua.
On ja kaikki johtuu väärinkäsityksestä. Enää ikinä en lähesty ketään, enkä edes yritä antaa mielestäni hyviä neuvoja.
Joo, mut ilmiannoin ylläpidolle, nii loppu se kiusaaminen kui seinään. :)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki potilasni tekee tänne avauksia minusta.
T.Terapeutti
Onko terapeutti päissään? Vai potilasni?
Vierailija kirjoitti:
Oletko julkkis, ap? Miten ihmiset spekuloivat, jos et ole julkkis? Milloin tämä aloitus oli täällä?
Olen julkkis. Melkein voin sanoa, että minulla ei ole yksityistä elämää.
Ei todellakaan Ole.
Tiedän ihmisen joka on aloittanut itsestään otsikon. Asiakkaiden toivossa. Ei ollu mikään jymy-menestys se ketju mut löysin googlettamalla. Ihme kyllä kun on ollu tv-ssäkin tää tyyppi, ei nyt mikään julkkis kummiskaan. Mutta juttu täällä kuivui kassan.
Yhden kerran olen huomannut. Ketju oli ihan ok, tosin taisi jäädä hyvin lyhyeksi. En taida olla kovin kiinnostava tyyppi ja ihan hyvä niin.
Minusta ei koskaan ole keskusteltu, koska kukaan ei tunne minua. Hyvä niin. Työstäni ja sen tuloksista puhutaan usein täällä ja iltapäivälehdissä.
En kuitenkaan koskaan osallistu niihin keskusteluihin.
No mun nimi on Paula.
Joten…. Kaimastani täällä ainakin keskustellaan.
Joo, tuo viittaa siihen, että jonkun lehden otsikoissa. Aika yleistä, että lehtiuutisia räävitään täällä. Oikaisitko faktat siihen itse ketjuun?