Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu sänkyäsi! Mistä ostit, paljon maksoi jne!

Vierailija
18.08.2006 |

minkä kokoinen, miten nukut?

Kiitos!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoi yli 2000 e mutta on kyllä hintansa väärti. Nukun nykyään paremmin kuin koskaan eikä enää aamuisin kolota selkää ja hartioita. Tosin riittää jos ostaa pelkät Tempur-patjat, me ostimme myös rungon. Suosittelen lämpimästi noita Tempur-patjoja.

Vierailija
2/9 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy käydä Vepsäläisessä(kin).

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on ja mä ostaisin heti kun saisin jostain rahaa. Yksi 80 cm leveä patja makso muistaakseni jotain 800 euroa.

Vierailija
4/9 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikka-valko kaareva pääty ja samaa sarjaa yöpöydät, maksoi 700 ekua. Ihana on.

Sängyssä lukuvalo kaarevan kirsikka päädyn ja valkoisen päädyn välissä. Nätti kun mikä.

Vierailija
5/9 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olen siis lapsesta asti herännyt useita kertoja joka ikinen yö. Kymmenenkään kertaa ei ollut outoa. Heräilin niin paljon, että heräily ei enää tarkoittanut huonosti nukuttua yötä vaan huonosti nukkumista tarkoitti se, jos joutui valvomaan pitkään ennen kuin nukahti taas uudestaan.

Luulin, että se on vaan minun tapani nukkua, etten tarvitse yhtenäistä unta. Pidin asiaa aivan luonnollisena. Sitten selkäni tuli kipeäksi ja vaan yhtenä aamuna heräsin jälleen selkäkipeäni ja sanoin miehelleni, että tänään menen ostamaan sellaiset Tempursängyt meille. Ihan sama mitä maksaa, mutta en halua herätä joka aamu puolikuntoisena.

Tein niin, ja hankin sängyt. Pari viikkoa meni totutellessa patjoihin, mutta sen jälkeen on kadonnut kaikki selkä- ja hartiavaivani. Mutta mikä parasta, minä nukun yöni täysin heräämättä nykyään. Ellei sitten lapset edellytä muuta. Illalla kun kellahdan sänkyyn, nukahdan saman tien ja herään umpiunesta aamulla kellon soittoon.

Selkävaivoihin hankin sängyn, mutta kaupan päälle katosi kaikki uniongelmani. Kuulostaa varmaan myyjän puheelta, mutta minä ehdottomasti suosittelen hankkimaan kunnollisen sängyn, sillä hyvät unet auttavat jaksamaan ihan hirveän paljon paremmin arkea.

En silti sano, että tempur olisi kaikkien vartaloille paras mahdollinen, mutta minulle se on ehdottoman hyvä! Sänky hankittiin n. 1,5 vuotta sitten ja maksoi silloin jonkun 2500 euroa, en muista enää tarkalleen.

Vierailija
6/9 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi T -joustinpatjat (2x80x200), petareineen 1600 e. Entinen patja oli liian kova ja nykyinen on ihan unelma.

Tempuria mietimme vakavasti myös, mutta tuntui liian kovalta. En tykkää edes Tempurin tyynystä, vaikka joskus koitin siihen totutella.

Vierailija
7/9 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös Tempur ja 180 cm. Aivan loistava, yölliset pyörimiset on jääneet pois ja selkävaivat ei enää vaivaa. Moottoreilla vielä höystettynä on kirjan lukeminen / tv-katsominen nautinnollinen rentoutuskeino. Suosittelen.

Vierailija
8/9 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan hintaan saa sängyn omilla mitoilla (meille olisi 140x 190 passeli tilaan). kehukaa vielä omianne! Täytyy vielä käydä vepsäläisessä!

-ap

Vierailija
9/9 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku runkopatja tämä on, ja maksoi 20 e kotiinkuljetettuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi