Erika Vikmanin puku Emma-gaalassa
Tämä se sitten osaa kerta toisensa jälkeen https://www.is.fi/musiikki/art-2000007978223.html
Kommentit (23)
On se muuttunnut .......oli ennen nätti ja luonnollinen.Nyt ei ole.
Anteeksi, mutta onpas mauton. Jotenkin kassi-almatyylinen. Huolittelematon ja homsuinen. Ja se jos mikä ärsyttää, että hän on kyllä kaunis mutta liika ON liikaa. Liian paljon meikkiä, liian paljon överilaitettua pehkoa.
Mutta olen käsittänyt, että huomiohakuisuus ja osin ärsyttävyyskin on se, mitä nainen hakeekin, niin mikäpä minä siihen mitään sanomaan. Olkoot.
"Jollain tavalla tyylini yhdistää naisellisuutta ja jotain rumuuden kaltaista, Erika Vikman kuvaili tyyliään"
Kerrankin olen jostain samaa mieltä hänen kanssaan
Toi 80-luvun Spede-estetiikka on kyl 💀
Tavoite on olla humoristinen ja tyylitön. Oikein hyvä puku siis. Mä hankin itselleni tarkoituksellisesti kitchejä sisustusesineitä ja nauran itsekseni, kun jotkut ihmiset eivät hahmota, että tiedän niiden olevan mauttomia. Hauskaa nauraa ihmisille, jotka on tosikkoja
Videon perusteella sopisi johonkin 70-lukuhenkiseen ufoja sisältävään leffaan.
Lähinnä silmämeikkien ja hiuslakan yhdistelmä kiinnittää huomiota, ei vaikuta sateen tai kesätuulen kestävältä. Jännä, että saa hiukset päältä noin kuohkeiksi. Edellisen Emma-gaalan pinkissä Cicciolina-henkisessä kokonaisuudessa hiusten latvoissa oli ylenmäärin tupeerattuja kiharoita.
onko tämä ketju sitä naisvihaa? kun siitä niin kovin itketään palstalla
Vierailija kirjoitti:
onko tämä ketju sitä naisvihaa? kun siitä niin kovin itketään palstalla
On tämä sitä.
Tuo tyrkky on kyllä jo niin nähty. Halventaa kaikkia naisia moisella ylöspanollaan. H o r o look.
Erika, tuo oman elämänsä drag queen.
Vitsi.
Nainenhan on silkka vitsi. Surullinen vitsi. Mauton vitsi. Tyylitön vitsi. Vastenmielinen vitsi.
Toisaalta, ehkäpä hänen "juttunsa" on olla juurikin tuollainen, mauton, tyylitön ja ruma, ei me sitä tiedetä. Toivon, että asia on niin, koska toinen vaihtoehto olisi se, ettei nti itse näe karmeuttaan ja se taas olisi kokonaan toisen kokoluokan surullisuutta.
Ja jos joku näkee hänessä seksikkyyttä niin huhhuh 🤔😲.
Tvssä Erika antoi just elämänohjeita kaikille meille. Hän oli oikein miettinyt sananlaskua, jonka väänsi uuteen muotoon. Lukispa vaikka kerran 10 käskyä, ja miettis niitä.
Turvonneesta naamasta näkee, ettei kaikki ole kunnossa. Joko aineita tai alkoa kuluu.
Mikä siinä on, että Erikan ja monien muidenkin julkisuuteen haluavien pitää tehdä itsestään tuollaisia karikatyyrejä?! Omituisia vaatteita tai älyttömiä silikoniproteeseja tai kumihuulia tai hirveitä tatuointeja tai kirkuvia hiuspehkoja ... Ovatko he olevinaan muka tyylikkäitä tai kauniita tai hyvännäköisiä omasta mielestään? Vai onko tarkoitus vaan herättää huomiota millä tahansa konstilla? Eikö mieleen tule, että kaikki julkisuus ei ole pitkän päälle hyväksi. Jos julkisuuden rakentaa raflaavan ulkonäön varaan, niin sitä kuvaa ei oikein pysty myöhemmin enää muuttamaan.
Hyvä se asu oli. Ei paljastellut, mutta itse perusteli hyvin.
En ymmärrä paheksuntaa.
En hänen musiikkiaan kuuntele saati tunnista, mutta tämä gaala-asun haukkuminen on turhaa.
Hyi ihan kauhea suttura. Ja kyllähän tuosta näkee et ilman meikkiä olis tavikseksikin ruma, puhumattakaan että on esiintyvä taiteilija
Katselin Ylen uutisia. Miten jollain ihmisellä voi olla noin helvetin vaikea ulosanti kuin tällä Vikmanilla. Jotain sukua Rinteen Antille? Pakko oli alkaa kiemurtelemaan nojatuolissa myötähäpeästä. Siihen päälle vielä tuo totaalisen tyylitön pukeutuminen. Drag queenina arvostaisin, mutta laulajana ja julkisuuden henkilönä en alkuunkaan.
Luulin Tuksuksi.