Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko ostit lidlin koronatestin

Vierailija
14.05.2021 |

Minä yhden paketin

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kuullutkaan

Vierailija
2/15 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi edullisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/15 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostaisin?

Vierailija
5/15 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan tuhlaa rahoja tuollaiseen huuhaahan. Mutta tyhmät ostaa ja fiksut rikastuu.

Vierailija
6/15 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kohta jo toisen rokotuksen joten ei hätää enää.

Vierailija
7/15 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostaa noita? Kun positiivisen testin tullessa pitää kuitenkin mennä ns. oikeaan testiin.

Ja oireellisena pitää aina mennä testiin eikä Lidlin testit näytä oireetonta koronaa.

Mihin nuo siis on tarkoitettu?

Vierailija
8/15 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostaa noita? Kun positiivisen testin tullessa pitää kuitenkin mennä ns. oikeaan testiin.

Ja oireellisena pitää aina mennä testiin eikä Lidlin testit näytä oireetonta koronaa.

Vierailija
9/15 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahat pois hysteerisiltä, jotka joka pieraisun jälkeen juoksevat koronatestiin.

Vierailija
10/15 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan kohta jo toisen rokotuksen joten ei hätää enää.

No varmaan tiedätkin tai jos et todellakaan vielä tiedä, niin nyt tiedoksi:

Nämä nykyiset koronarokotteet eivät estä saamasta koronatartunaa.

Rokotteet suojaavat ihmisiä vain siltä, ettei kukaan heistä saisi vakavaa koronaa.

Siis sellaista koronaa, jonka vuoksi joutuu sairaalahoitoon.  Ja pahimmassa tapauksessa jopa hengityskoneeseen.

Onko siis vielä joku ihminen tässä Suomenmaassa, joka ei tätä asiaa tiedä?

Vierailija
11/15 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion ostaaa sen vasta-ainetestin, jolla pitäsi saadas selville se, onko jo sairastanut koronan.

Olen käynyt läpi flunssia tänä korona-aikana erilaisin oirein, mutta ollut vain muutaman päivän petipotilaana.

Kaikki mahdolliset lievän koronan oireet olen läpikäynyt. Joten tahtoisin tietää josko olisinkin sairastanut koko viruksen lievenä.

Tarttuttaa en ole voinut ketään, sillä olen eläkkeellä ja varonut liikkumista ja ylimääräisiä kontakteja.

Vierailija
12/15 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa toki testi ostaa, kuka vain siihen raskii ja kykenee rahansa laittamaan.

Lukekaa käyttöohje hyvin.

Siihen ei kuitenkaan pidä luottaa sataprosenttisesti. Ei etenkään silloin, jos on tuntuvat flunssan oireet.

Mutta se on kuitenkin hätäapua tilanteisiin, jossa on pakko lähteä johonkin ja pitää nopeasti tietää onko korona just nyt tarttumisvaiheesa.

Hinta pitää huolen siitä, ettei noita aivan huvikekseen ostella.

Vierailija
13/15 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut vielä.  Aattelin ostaa sen vasta-ainetestin sitten kun tulee myyntiin.

En ole innostunut rokotteesta ja tahtoisin nähdä, josko jo olisin taudin sairastunut, kun noita talviflunssia olen läpikäynyt tänäkin vuonna.

Jos tämä koronavirus jää tänne leijailemaan pysyvästi ja uusi rokoteshow vielä tulee, niin silloin otan rokotteen takuuvarmasti rokotteen.

Loppuu turha epätietoisuus ja myös taustalla väijyvä vaara vakavasta ja oireita jättävästä taudista.

Vierailija
14/15 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, nytkö  ne ovat jo tulleet.  Melko myöhään.

Monissa maissa Euroopassa oma testaus on ollut käytössö jo pitkään.  Mm. Ruotissa ja Saksassa.

Hyvä kun vihdoin tulee myyntiin meilläkin.

Kyllä, kyllä aioin ostaa testin, mutta odotan ensin, millaisia testejä tulee myyntiin enemmän.

Vierailija
15/15 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aion ostaaa sen vasta-ainetestin, jolla pitäsi saadas selville se, onko jo sairastanut koronan.

Olen käynyt läpi flunssia tänä korona-aikana erilaisin oirein, mutta ollut vain muutaman päivän petipotilaana.

Kaikki mahdolliset lievän koronan oireet olen läpikäynyt. Joten tahtoisin tietää josko olisinkin sairastanut koko viruksen lievenä.

Tarttuttaa en ole voinut ketään, sillä olen eläkkeellä ja varonut liikkumista ja ylimääräisiä kontakteja.

Mahtaako vasta-ainetesti enää toimia, jos on rokotteen saanut?