Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä persut aikoo hyötyä tästä puhejunailusta?

Vierailija
14.05.2021 |

Selvää on, että tämä aiheuttaa närää ja myös iltapäivälehdet ovat varsin kärkkäästi arvostelleet persujen toimintaa. Erityisesti Timo Haapala.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko siitä hyötyä sen kummemmin mitään?

Mutta kyllähän tuo äänestäjäkunnan kannalta on hyvä veto. Moni on äänestänyt perussuomalaisia protestina, joten on ihan toivottavaa, että persut laittavat eduskunnassa kapuloita rattaisiin.

Vierailija
2/8 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunko mielestäsi on ihan ok lapioida rahaa ulkomaille???????? Persut eivät halua lapioida ja se on isänmaallista.

Vierailija
4/8 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia viivyttelyä jota tekee jokainen oppositio. Ei kaunista, mutta ah niin suomalaista.

Vierailija
5/8 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunko mielestäsi on ihan ok lapioida rahaa ulkomaille???????? Persut eivät halua lapioida ja se on isänmaallista.

"Rahan lapiointi ulkomaille" on näkökulmakysymys.

Se on toki niin helppo yksinkertaistus, että se toimii keskimääräiseen persujen äänestäjään erinomaisesti.

"Örr! Mä tykkään! Minun markkaa ei laiteta ulkomaille!"

Mites muuten, persut ovat Suomen Venäjämyönteisin puolue - onko se sitten isänmaallista? =)

Vierailija
6/8 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rahan lapiointi ulkomaille" on näkökulmakysymys.

Se on toki niin helppo yksinkertaistus, että se toimii keskimääräiseen persujen äänestäjään erinomaisesti.

"Örr! Mä tykkään! Minun markkaa ei laiteta ulkomaille!"

Mites muuten, persut ovat Suomen Venäjämyönteisin puolue - onko se sitten isänmaallista? =)

Kiitos kommentistasi.

T: Laari

Vierailija
7/8 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset ainakin tuovat näkyväksi sen, että heillä ei ollut osaa ja arpaa tukipaketin hyväksymisessä. Historia tulee osoittamaan oliko tämä oikea vai väärä valinta, mutta ainakaan kukaan ei voi sanoa, etteikö yritystä toisen ratkaisun saamiseen olisi ollut.

Vierailija
8/8 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inflaatio on tarttumassa Eurooppaan. Raaka-ainehinnat on nouseet muutamassa kuukaudessa 30-50 % kohta korotukset on kuljetusten hinnoissa ja sitten kuluttajahinnoissa. Markkinoille on pumpattu elvytysrahaa ja nyt kun sitä on kaikilla niin ollaan valmiita maksamaan korkeampia hintoja. EIköhän siellä moni kansanedustaja ole tyytyväinen jos jättimäinen EU-elvytyspotti, 750 miljardia löysää rahaa jää jakamatta. Sen jakaminen nostaisi inflaation kerralla laukalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän