Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko suhteessa pakko mennä kumppanin mukaan kissanristiäisiin?

Vierailija
14.05.2021 |

Olen itse aika vetäytyvä ellei suorastaan erakoituva tyyppi, joka ei oikein osaa olla isoissa porukoissa ja yleensä koen ettei muut erityisesti arvosta minun seuraani missään sukukouksissa tai kun joku täyttää pyöreitä tai muuten on jotain kokoontumista. Luonnollisesti tästä seuraa se, etten itsekään arvosta muiden seuraa niin erityisesti. Nyt on jossain määrin uusi suhde käsillä, alle vuosi oltu yhdessä, ja kumppani haluaisi minut melkein joka viikko johonkin kissanristiäisiin kesällä, ja minua ei huvita. Onko pakko mennä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asia josta on hyvä kommunikoida. Mä olen sanonut miehelleni suoraan, että olen vähän erakko ja koen sosiaaliset tilanteet raskaina. Samoin tietystä ihmisistä olen sanonut, etteivät ole oikein muun tyyppisiä.

Tärkeää on sekin, miten asiat sanoo. Vrt. Siskosi on tylsimys, joka puhuu vain lapsistaan tai siskosi on ystävällinen, mutta meillä ei oikein ole yhteisiä kiinnostuksenkohteita.

Kommunikoimalla olemme päässeet siihen, että lähden välillä mukaan, mutta en aina.

Vierailija
22/23 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menköön yksinään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Nuo on kyllä pitkän päälle raskaita tilanteita. Valkkaa naisytäväsi huolella.

mies53v