Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarttis varmaan tehdä tälle kropalleni jotain. :(

Vierailija
18.08.2006 |

Illalla kun tulin saunasta, minulla oli kylpytakki päällä. Menin miehen eteen ja tempaisin takin auki.

Ja mikäkö oli miehen reaktio!?!?

" HYYYIIIII!" Inhon ilmeellä. :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheeta :/ miten miehet voi olla noin ajattelemattomia?

Aattele jos sanoisit sille noin..

" hyyyyyyyi!"

Mitähän ukkos siihen?

Vierailija
2/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Illalla kun tulin saunasta, minulla oli kylpytakki päällä. Menin miehen eteen ja tempaisin takin auki.

Ja mikäkö oli miehen reaktio!?!?

" HYYYIIIII!" Inhon ilmeellä. :(

Ettei vitsillä heitänyt. Tai sanonut sulle hyi, kun kehtasit noin käyttäytyä. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kuitenkin olla niin, ettei kroppani ole enää miehen makuun.

Onhan mulle tietty selluliittia kertynyt.... -ap

Vierailija
4/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Taitaa kuitenkin olla niin, ettei kroppani ole enää miehen makuun.

Onhan mulle tietty selluliittia kertynyt.... -ap

Mies tais säikähtää sun spontaania tempausta!

Vierailija
5/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä viitsisi miestäni läsekillänoi noin raiskata, vähemmästäkin tulle inho. verhoan kiloni tyylikkäästi.

Vierailija
6/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei sano mitään, mutta eihän sitä voi olla huomaamatta, ettei oikein kelpaa, kun ei ole sitä avioelämää ollut oikein enää aikoihin vailla. en kyllä ihmettele, en mäkään haluais tällaisen läskin kanssa olla silleen tai milleen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


mun mies ei sano mitään, mutta eihän sitä voi olla huomaamatta, ettei oikein kelpaa, kun ei ole sitä avioelämää ollut oikein enää aikoihin vailla. en kyllä ihmettele, en mäkään haluais tällaisen läskin kanssa olla silleen tai milleen..

Vierailija
8/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun mies (vaikka on hyvännäköinen ja hyväkroppainen) tuolla lailla viuhahtaisi niin ei saisi mua syttymään. Mutta makunsa kullakin. Kuullostaa vaan keskenkasvuiselta.