Mies syyllistää liian vähästä seksistä
Aamulla löysin pöydältä miehen tulostaman paperin, jossa oli laskettu 2020 ja 2021 seksikerrat näin:
Minä (mies): 5
Sinä: ???
Mietityttääkö?
Tuli tosi paha mieli näin viikonlopun aluksi. Onhan sitä ollut vähän, mutta ei mitenkään kauhean vähän. Pientä stressiäkin ollut. Tulee kamala olo tuollaisesta syyllistämisestä :(
Kommentit (41)
Siis mies on harrastanut kahden vuoden sisään seksiä 5 kertaa ja sinusta ei tiedä kuinka monta?
Huhhuh.
Jätä se sika, ei ne seksihalut ainakaan syyllistämällä ja painostamalla kohene. Ja jos sinun halusi on hänelle yhdentekevää, niin pitää vain jonain seksinukkena ilmeisesti.
No onhan tuo aika vähän, kannattaisiko suhteeseen panostaa...
viikonlopun miesaloitukset on taas alkaneet. mies sitä ja tätä. mies. mies. tätä ja tota
Seuraavassa lapussa on sitten miehen kohdalla 30, vaikka sinun numerosi eivät olisi muuttuneet yhtään.
5 kertaa 1,5 vuodessa XD tuossahan on jo normaalin pariskunnan viikon seksit.
Nyt heti peitto heilumaan ja heteka natisemaan.
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo aika vähän, kannattaisiko suhteeseen panostaa...
No ei se nyt niin kauhean vähän mielestäni ole kun on ollut pientä stressiä asioista. Muistan että kesälomalla oli kahtena päivänä peräkkäin ainakin. Joulunakin oli ja tänä vuotena pääsiäisenä ainakin. En minä niitä laske tai pidä kirjaa.
Jos kotona ei ole ruokaa ja uuniin on hitsattu kiinni niin pitää mennä muualle syömään.
Ällöttävää. En pystyisi olemaan tuollaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kotona ei ole ruokaa ja uuniin on hitsattu kiinni niin pitää mennä muualle syömään.
Etkö osaa kokata itse? Oletpa avuton.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavassa lapussa on sitten miehen kohdalla 30, vaikka sinun numerosi eivät olisi muuttuneet yhtään.
5 kertaa 1,5 vuodessa XD tuossahan on jo normaalin pariskunnan viikon seksit.
Miehen eteen tulee sitten tulostetut avioeropaperit.
Vierailija kirjoitti:
Olemme 40 Ja 36 vee, jos sillä on mitään merkitystä.
Teillä on palstan mielestä liian suuri ikäero. Siitä johtuu seksittömyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa kokata itse? Oletpa avuton.
Aika tylsää syödä koko ajan yksinään pelkkiä vanukkaita. Pitää varmaan heittää vanha uuni ulos ja hankkia parempi, jos nykyinen ei lähde toimimaan.
Meillä ongelma on toisin päin, miestä ei haluta. Alle vuosi yhdessä ja jo nyt ollaan tässä tilanteessa. Ei, en ole lihonut, en ole lihava, en ole ruma. Ahdistaa ja surettaa, saisin seksiä enemmän ihan vain irtosuhteista...
Olemme 40 Ja 36 vee, jos sillä on mitään merkitystä.