Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jokin pysyvä sairaus?

Vierailija
18.08.2006 |

Jos on, niin miten raskasta oli hyväksyä se ja miltä sen kanssa tuntuu elää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyvä tila kuitenkin, joka vaikuttaa terveyteeni. Koska se on ollut minulla aina, en ole mitenkään erityisesti " hyväksynyt" sitä, se on osa minua, kuten on aina ollutkin. Uravalintoja olen joutunut pohtimaan tarkemmin kuin muut ja omaa kehoa varmaan kuuntelen enempi kuin " normaali" ihminen. Liiallinen rasitus on minulle turmiollisempaa kuin terveille.



Minulla on myös astma, onneksi se on ollut vuosia oireettomana, vain tämän vuoden paha siitepölykausi ja nämä savut ovat aiheuttaneet sen, että olen lääkettä tarvinnut.

Vierailija
2/4 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tutkiminen on vielä vähän vaiheessa... ainakin nivelrikko jalassa, sitten epäillään etä olisi muuallakin, tai mahdollisesti reuma tai osteoporoosi. Ja on kyllä vaikea sopeutua siihen ajatukseen ettei tuo särky lopu ikinä (paitsi kesällä!!) ja että saattaa pahentua aika rajoittavaksikin. Niin ja vaikka kyseeessä onkin yleensä vanhoille ihmisille tuleva sairaus, niin minäpä olenkin vasta 25....

Sitten on astma ja allergiat, mutta niihin nyt on tottunut;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei niin kovin harmita, mutta sellaisina päivinä kun kivut on pahat ja käveleminen on yhtä tuskaa, niin takaraivoon hiipii ajatus, että miten helppoa kaikki olisikaan, jos olisi samanlaiset luut kuin muilla ihmisillä.



Ja tulevaisuus pelottaa, luut ei kun huonone vanhetessa ja jos jo nyt ei pysy koossa (olen 40), niin kuinka mahdan parjätä yli 60 vuotiaana, kun " normaali" osteoporoosi tekee tuloaan. Pyrin kuitenkin elämään päivän kerralla ja olemaan murehtimatta huomista.

Vierailija
4/4 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Jos on, niin miten raskasta oli hyväksyä se ja miltä sen kanssa tuntuu elää?

Pystyin kyllä hyväksymään sen alkuvaiheessa ihan hyvin, mutta luulin että kunhan saan siihen lääkettä niin kaikki korjaantuu ihan noin vain kunhan muistaa lääkkeen ottaa.... eipä se nyt ihan niin mennyt. Annosta on vaikea saada oikeaksi ja on kaiken maailman " sivuoireita" , arvostan kyllä nyt enemmän terveyttä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi