Te jotka olette tyytyväisiä seksielämäänne
Kommentit (12)
Pari kertaa kuussa oman käden avustuksella. Riittää minulle oikein hyvin :)
3 - 7 kertaa viikossa. Kaikenlaista seksiä, mutta eniten tantraseksiä.
Kerran viikossa FB. Pannaan ja muuta ei yhdessä tehdäkään.
Ennen luulin, että en pidä seksistä. Nyt olen oppinut, että seksi on mahtavaa, en vain pitänyt seksistä miesten kanssa. Onneksi lähdin avoimin mielin treffeille naisen kanssa.
Minäkin luulin etten juuri välitä seksistä. Se olikin vain miehestä kiinni, nykyinen on ihan suuseksin guru. Muutama kerta viikossa, vakiintunut suhde.
Thai-hieronta lisukkeineen kerran kuussa. Vaimon luvalla. M62
Minä tykkään antaa anaalia miehelleni ja alistua siihen tunteeseen, kun mieheni panee peppuuni voimalla.
Keskimäärin 3 kertaa viikossa. Itsellä halut vähentyneet vaihdevuosien myötä enkä ole koskaan saanut orgasmia muulla kuin hieromasauvalla yksin, mutta on mukavaa silti ilahduttaa miestä. Hän tulee niin onnelliseksi. Minä pari kertaa kuussa seksin jälkeen hankin orgasmin sauvalla.
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin 3 kertaa viikossa. Itsellä halut vähentyneet vaihdevuosien myötä enkä ole koskaan saanut orgasmia muulla kuin hieromasauvalla yksin, mutta on mukavaa silti ilahduttaa miestä. Hän tulee niin onnelliseksi. Minä pari kertaa kuussa seksin jälkeen hankin orgasmin sauvalla.
Sori mutta tuo on miehen laiskuutta. En minäkään ollut saanut orgasmia ensimmäiseen 45 vuoteen, nyt joka kerta.
Ikisinkkuna omakivaa 2-6 kertaa viikossa.
Ei enää kymmeneen vuoteen kertaakaan, ja tämä on parasta aikaa koskaan.
ei koskaan - ihanaa!