Feidaaja kaverit?
Pit tässä tänään nähdä kaveria ja sovittiin, että mennään syömään ym. Oikein kovasti halusi nähdä ja ehdotti tapaamista. Kaveri laittoi eilen viestiä, että sopiiko jos nähdään vasta iltapäivällä. No laitoin et ihan ok.
Tänään ei sit mitään kuulunut kaverista ja laitoin sille viestiä, et nähdäänkö me. Kamu olikin nähnyt toista kaveria ja oikein viestissä kertoi mitä kaikkea olivat tehneet, syöneet ja missä ovat terdellä. Sit laittoi viestiä et voidaan me nähdä myöhemmin illalla.
Mulla on töitä aikaisin aamulla ja lapsen takia en voi tänään olla myöhään. Ja mä turhaan järjestin tänään vapaata tätä ihmistä varten. Vitut*** en jaksa deletoin koko ihmisen. Ja ei ole eka feidaus!
Onko muilla tämmösiä kamuja vai ootteko vaan pistänyt välit poikki?
Kommentit (11)
Ja siis sanosin ihan suoraan tuolle että järjestin vapaata tätä varten, jos ei muka tajunnut. Mutta mä luulen että ne tajuaa kyllä, eivät vaan välitä. Eli ehken enää ehdottelisi näkemisiä sinne suuntaan ja jos hän ehdottaa, ole vaikka kiireinen jos et suoraan sano. Ikuisesti kiireinen.
välit poikki vaan. ei selvästikään arvosta sinua.
Välit poikki vain kylmästi. Yhden mahdollisuuden voisin antaa feidaajalle, jos olisi oikeasti hyvä syy (tuo aloituksessa mainittu ei kelpaa). Mutta muuten se on bye bye.
En olisi enää yhteydessä. Itselläni oli tällainen kaveri, mutta tuli niin monta kertaa näitä ohareita ym. hankaluuksia, että lopetin yhteydenpidon.
Tuttua touhua. Joskus aikoinaan mulle on käynyt samoin. Jätin kaverin lopulta kokonaan. En kadu päätöstäni.
Mulla on yksi tuollainen kaveri. Kutsui itsensä kylään ja sitten kun hänen piti tulla, niin ei kuulu mitään. Teki tätä useamman kerran. Mm. yhden uudenvuoden vietin yksin kun meidän piti nähdä. No ei haitannut, kun taisi olla seuraavana päivänä työpäivä.
Jossain vaiheessa selvisi, että hän sopii useamman kaverin kanssa treffit samaan aikaan ja menee sinne mikä sattuu sillä hetkellä kiinnostavan. Sai sitten lapsuudenkavereilta palautetta tästä, mutta hän ei ymmärtänyt miksi tällaisesta loukkaannutaan. Ihmiset on niin erilaisia. Hänelle "nähdään tiistaina" tarkoittaa sitä, että voitas ehkä nähdä. Minä taas kuulun niihin, joille "nähdään tiistaina" tarkoittaa että nähdään tiistaina. Taas tämä vanha ystävämme samankaltaisuuden harha.
Useamman oharin jälkeen en välttämättä ollut edes kotona, jos hän sanoi tulevansa. Eikä kertaakaan käynyt niin että olisi turhaan ringitellyt oveni takana. Varmaan vähän sama kuin Jenkeissä sanotaan aina et mennään joskus lounaalle ja kumpikin osapuoli tietää ettei se tarkoita yhtään mitään.
Nykyisin hän on perheenäiti eikä onneksi tällaisia ohareita enää tulee.
Mulla myös kokemuksia feidaajasta, ja harmittaa aina tämä, koska haluaisin oikeasti nähdä kyseistä ihmistä ja hän on aina meistä se aktiivinen ja innokkaampi tapaamisen ehdottaja. Mahtava tyyppi, mutta hänen tapansa feidata juuri ennen tapaamista (ja joskus myös sillei, että olen jo tapaamispaikalla) on niin käsittämättömän röyhkeetä. En ymmärrä mikä saa ihmisen käyttäytymään noin... :(
Kiitos vastauksista. Yhden kerran tämä kaveri teki kans mukavasti. Olin varannut ja maksanut liput leffaan ja, kun olin leffateatterissa, tämä kaveri ilm. ei voi tulla hirveä krapula. Oli siis aikaa perua leffaan meno aamusta iltapv asti. Tuon siedin jotenkin mutta nyt, kun on lapsia niin en vaan jaksa enää mitään pelleilyä. Tämän päivän olisin voinut viettää perheen kanssa muta nyt muu perhe meni ulos syömään ja minä odottelin kamun näkemistä.
Se on tosiaan vaan nyt pistettävä poikki kaveruus.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Yhden kerran tämä kaveri teki kans mukavasti. Olin varannut ja maksanut liput leffaan ja, kun olin leffateatterissa, tämä kaveri ilm. ei voi tulla hirveä krapula. Oli siis aikaa perua leffaan meno aamusta iltapv asti. Tuon siedin jotenkin mutta nyt, kun on lapsia niin en vaan jaksa enää mitään pelleilyä. Tämän päivän olisin voinut viettää perheen kanssa muta nyt muu perhe meni ulos syömään ja minä odottelin kamun näkemistä.
Se on tosiaan vaan nyt pistettävä poikki kaveruus.
-ap
Hyvä päätös.
Tämänkaltaiset ”ystävät” eivät oikeasti välitä sinusta ja eivät todellakaan ole ystäviä.
Tässä on naiset teidän äänestyskäyttäytymisen tuloksia:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-9574323/Group-29-men-charged-se...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Oulun_seksuaalirikokset_2018
Hävettääkö yhtään? Tunnetteko mitään?
Tuo on aivan todella rasittavaa ja törkeää, ja olen kyllä jättänyt lopulta feidaajatyypit pois elämästä. Omalla kohdalla karuinta oli peruminen koska kaveri halusikin nähdä toista kaveriaan. Kertoi sen ihan avoimesti, ei pahoitteluja. Eikö yhtään käy mielessä miltä tuo minusta voisi tuntua?