DNA testi paljasti että vanhempani eivät olekkaan minulle mitään sukua
Onko minut vaihdettu sairaalassa kun vanhempani eivät tienneet ja osanneet kertoa tästä mitään vaan ovat aina kuvitelleet että olen se sama lapsi jonka he synnyttivät sairaalassa vai olisiko testin tuloksessa vain tullut jokin virhe?
Kommentit (8)
Onko tämä oikeasti totta?
Varmaan yleisempää on, ettei isä olekaan lapsen biologinen isä, mutta onhan näitä lapsen vaihtumisiakin sattunut. Esimerkiksi Amerikassa kävi joitakin vuosia sitten näin, ja joskus jossain haastatteluohjelmassa oli vanhempi tapaus, jossa juutalaispoika oli vaihtunut Amerikan irlantilaiseen perheeseen. Yksi vaihtoehto on, että olet khimeira. Silloin saattaa geneettisesti vaikuttaa, ettet olisi vanhempiesi lapsi, vaikka siis oletkin. Khimeira syntyy kun kaksosalkiot yhtyvät yhdeksi ihmiseksi.
Sinuna olisin jo soittamassa seiskaan
Kyllä näitä on suomessakin tapahtunut.
Lapsen vaihtuminen synnytyssairaalassa on käytännössä ainoa vaihtoehto, joka kohdallasi voi tulla kyseeseen.
Muissa tapauksissa samaa dna:ta on käytännössä pakko löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Sinuna olisin jo soittamassa seiskaan
Väsynyttä. Ei joka asiasta nyt sentään tarvitse nostaa kohua vaan jokainen tehköön kuten itse haluaa.
Oliko näitä netistä tilattuja testejä? Niihin en vielä luottaisi. Kävisin ihan virallisissa testeissä vanhempien kanssa. Mäkin oon vauvana hetkeksi vaihtunut sairaalassa, onneksi se huomattiin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko näitä netistä tilattuja testejä? Niihin en vielä luottaisi. Kävisin ihan virallisissa testeissä vanhempien kanssa. Mäkin oon vauvana hetkeksi vaihtunut sairaalassa, onneksi se huomattiin.
Mielenkiintoista, mitä siinä kävi ja kuka huomasi?
Huh.