Syötkö jäätelöä?
Kommentit (25)
Kyllä. Mutta en tykkää ylimaustetuista karkkijäätelöistä. Jäätelön kuuluu olla jäätelöä eikä pakastettu suklaapatukka tms.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mutta en tykkää ylimaustetuista karkkijäätelöistä. Jäätelön kuuluu olla jäätelöä eikä pakastettu suklaapatukka tms.
Tarkoitan pakastetuilla suklaapatukoilla nykyistä villitystä lisätä jäätelöön keksitaikinaa, kaikenlaisia karkinmuruja, ylimakeita karamellikastikkeita ym. Ylimakea karamellitaikinasotku ei ole raikkaan hyvää kuten mielestäni jäätelön pitäisi olla.
Tosin niistä oli ihan menetteleviä Ben&Jerryn banaanijäätelö One Love ja suklaajäätelö New York Fudge.
En juurikaan. Viimeksi söin viime kesänä tyttäreni käydessä hänen kanssaan puoliksi jäätelökakun jonka olin innostunut euron tarjouksesta ostamaan edellisenä talvena.
Ehdottomasti kesään kuuluu jäätelö.
No enn todellakaan syö. Mä oon aikuinen mies.
Vierailija kirjoitti:
No enn todellakaan syö. Mä oon aikuinen mies.
Juohan poika kaljaa niin kaljamahasi kasvaa.
Totta kai syön. Pidän jäätelöstä. En syö makeisia. Jäätelöä on useita paketteja pakkasessa. Olen kohta 60 v nainen.
Joskus on mennyt litran paketti yhdellä kertaa.
Erittäin harvoin. Veikkaisin 2-3 kertaa vuodessa? Suosikkeja mansikka ja suolaista ja makeaa yhdistelevät maut (vanilja, suolapähkinä, kinuski jne).
Syön toki ja lempparimakujani ovat juuri ne keksijäätelöt yms. hauskat versiot. Opin tykkäämään niistä parikymmentä vuotta sitten, kun asuimme jenkeissä ja siellä söin jäätelöä lähes joka päivä.
Tykkään tietenkin muistakin jätskeistä ja eri tilanteisiin sopivat erilaiset jäätelöt. Talvella syön enemmän näitä keksi- ja mutakakkujätskejä, kesällä tavallisia kermajäätelöitä ilman sen enempiä lisäjuttuja. Itse asiassa voisi kin käydä hakemassa tänne terassille jätskiä, kun on juuri sopiva ilma jätskille. N47
Vierailija kirjoitti:
Minulla menee aina, vähempää en viitsisi syödäkkään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös ja sen jälkeen oli hetken ällöolo, mutta ei kauan.
Vielä tänävuonna en ole syönyt yhtään.