Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttää todella typerältä, kun ihmiset puhuu kaiuttimella ja pitävät puhelinta kädessään kuin ruisleipää

Vierailija
13.05.2021 |

Näyttää aivan hel vetin typerältä.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä sitten pitäisi pitää?

Vierailija
2/61 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin hiivaleipää.

Vierailija
4/61 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muistaa Nokia N-Gage sidetalking meemit? Tunnen itseni vanhaksi.

Vierailija
5/61 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

normaalisti. siten että se kaiutin ei ole päällä vaan puhelin on korvalla. Tuo "näkkileipätyyli" on näitten tosi-tv formaattien takia yleistynyt.

Naurettavin tapa minkä minä olen nähnyt on että korvissa on letkulliset hf, toisessa kädessä se hf:n letkussa oleva mikkiosa ja toisessa kännykkä näkkileipänä....

Vierailija
6/61 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

normaalisti. siten että se kaiutin ei ole päällä vaan puhelin on korvalla. Tuo "näkkileipätyyli" on näitten tosi-tv formaattien takia yleistynyt.

Naurettavin tapa minkä minä olen nähnyt on että korvissa on letkulliset hf, toisessa kädessä se hf:n letkussa oleva mikkiosa ja toisessa kännykkä näkkileipänä....

Vaikka mä puhun tosi harvoin puhelimeen kävellessäni, niin paljon helpompaa on pitää sitä kädessä ja puhua kaiuttimen kuin pitää puhelinta korvalla.

Tosi-tv-formaatteja en harrasta.

Vierailija
7/61 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ja henkilö toisessa päässä kiroaa mielessään kun ei kuule mitään. 

Yllättävän monella pösilöllä on vaikeukisa osata puhua puhelimeen oikein. 

Vierailija
8/61 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiasta samaa mieltä.

Vierailija
9/61 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älypuhelimet on muutenkin täysin typeriä. Harva niitä oikeasti oikeasti tarvitsee mihinkään, ovat vain täysin some-koukussa.

Vierailija
10/61 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaivaannuttavaa lähistöllä oleville kun vielä puidaan yksityisasioita kaiuttimen kanssa. Tietääkö se langan päässä oleva kaveri, että tuntemattomat kuulee hänen asiat?

Vierailija
11/61 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on yksinkertaisesti kiusallista kun ihmiset kailottavat kaiutinpuheluitaan. Yleensä volyymi on sen verran lujalla että muidenkin pakko kuunnella. Eihän se kiellettyä ole, mutta tuntuu epäkohteliaalta samoin kuin muukin kovaääninen meluaminen julkisilla paikoilla.

Vierailija
12/61 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah. Munkin mielestä se puhelimeen jäkättäminen kerran yhdellä tomppelilla näytti näkkileivän syönniltä. 😄

Vierailija
13/61 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa tosi-tv jutuissa sitä puhelinta pidetään noin siksi että katsojat kuulisivat keskustelun.

En tajua miksi se on otettu normielämässä käyttöön?

En edes halua että kaikki kuulevat puheluni.

Ärsyttää myös se jos lapsilla kaiutin päällä tai videopuhelu niin kaikki kuuluu ja näkyy mitä kotona puhutaan ja tehdään! Kiva kävellä vaikka alusvaatteilla tai pelkillä pikkareilla kylppäristä kun toisella livelähetys menossa.

Tai sanoa jotain sellaista mitä ei haluaisi toitottaa lasten kavereille.

Vierailija
14/61 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö mieli haukata?

Vierailija
15/61 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin näyttää.

Vierailija
16/61 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älypuhelimet on muutenkin täysin typeriä. Harva niitä oikeasti oikeasti tarvitsee mihinkään, ovat vain täysin some-koukussa.

Niillä maksetaan laskut, etsitään työpaikkoja, hoidetaan pankkiasioita ym, varataan lapselle hoitoajat, etsitään tietoa, käytetään kalenterina, lähetellään sähköposteja, otetaan kuvia, käytetään valokuva-albumina.

Kuka tarvitsee tietokonetta enää mihinkään? Ellei töiden puolesta tarvitse. Itse en ole omistanut tietokonetta älypuhelimien tulon jälkeen.

Vierailija
17/61 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mä puhun tosi harvoin puhelimeen kävellessäni, niin paljon helpompaa on pitää sitä kädessä ja puhua kaiuttimen kuin pitää puhelinta korvalla.

Tosi-tv-formaatteja en harrasta.

Vinkki vitonen. Kannattaa ensi kerralla puhua MIKROFONIIN. vastapuolikin kiittää. 

Vierailija
18/61 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankin asiakaspalvelussa tulee säännöllisesti näitä kaiutinpuheluita jolloin en kuule mitään tai ääni kiertää. Sanon vaan "en kuule mitään, suljen linjan, soittakaa uudestaan mikäli on vielä asiaa" ja isken luurin nopeasti korvaan ennen kuin soittaja kerkeää korjaamaan tilanteen.

Vierailija
19/61 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella vaivaannuttavaa lähistöllä oleville kun vielä puidaan yksityisasioita kaiuttimen kanssa. Tietääkö se langan päässä oleva kaveri, että tuntemattomat kuulee hänen asiat?

Mä en tykkää puhua kun muita on paikalla, joten todellakin haluan tietää jos olen kaiuttimessa. Tosin usein sen kuulee kun on taustamelua jne, silloin totean että puhutaan myöhemmin parempaan aikaan.

Vierailija
20/61 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siitä tulee ennemminkin mieleen joku vanha hampaaton mummo juomassa tassilta kahvia sokeripala suupielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi