Mistä kivoja mekkoja paksukaiselle?
Kommentit (45)
Ostat lakanan mieluisassa kuosissa ja teet siihen pääreiän.
Kannattaa muistaa, että puuvilla, pellava ja viskoosi kutistuvat 5-7% ensimmäisessä pesussa. Kokolapun numero ei ole olennainen vaan sen pesuohje. Edes 30-asteen ohjelmassa ei aina estä kutistumista.
Kokonumeroa paljon tärkeämpi asia on se, että vaatteen väri sopii käyttäjälleen. Kannattaa siis panostaa siihen itselleen parhaimman värisen etsimiseen.
Jos ei ole varaa teettää ompelijalla niin sitten kannattaa alkaa ommella itse. Aloittaa helpoista kaavoista ja etenee siitä sitten vaikeampia malleja kohti.
Mekon teettäminen ompelijalla tulee sitä edullisemmaksi, mitä useamman samalla kaavalla tehdyn mekon teettää. Perusmallin ilme muuttuu todella paljon riippuen ihan käytetystä kankaasta jne. Mittojen mukaan tehdyn peruskaavan tekeminen on investointi. Siitä ei tarvi maksaa sitten kun menee teettämään toista tai kolmatta mekkoaan.
Kotirouvassa on osa ihan kivoja.
Paljon pellavaisia.
Just kävin niiden outlet-myynnissä ja isoja oli suurin osa itselle. Käytän kokoa 40.
Kannattaisikohan vaan laihduttaa, jos plus-mallistotkaan eivät sovi?
Koko 46/48 eli iso olen, koko ajan laihdutan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisikohan vaan laihduttaa, jos plus-mallistotkaan eivät sovi?
Mistä ihmeestä sait tuollaisen käsityksen?
Jos painon suunta on alaspäin eli mekko tulisi lähinnä yhden kesän käyttöön, niin eur.shein.comin curve-puolelsta saa edullisesti. Paljon on polyesterisia, mutta myös kivoja viskoosimekkoja löytyy.
Sehän riippuu siitä, oletko normipaksukainen, reilusti ylipainoinen vai peräti kehopositiivinen?
Jätesäkki on kätevä.
Siinä on useimmilla vielä kasvunvaraa ja pitää hajut sisällään.
Kysele mistä tubettaja Iida Pasanen ostaa vaatteensa :)
Mistä Katjusky hankkii mekkonsa? Aivan ihania vaikka koko on varmaa 52 vähintään.
T. Toinen 200 kiloinen
Nuo ainakin on tanttamaisia joita lorella, marimekko ja ellos myy.
Olin koko aikuiselämäni kokoa 36-40 kunnes yhtäkkiä lihoin kokoon 48. Silloin ostin H&M:stä ison kaapumaisen mustan löysän paidan ja muita kaapuja ja mustia leggareita, olen hoikka jaloista ja käsistä, kaikki kerääntyy vyötärölle ja rintoihin. Oli masentavaa kun XL talvitakin löytäminen oli kiven alla. Voi sitä onnea kun laihduin niin että sain 44 farkut jalkaan.
Moni suosittelee Marimekkoa. Marimekon puuvillamekot eivät sovi minulle, vaikka olen kokoa 42, koska minulla on lihaksikkaat käsivarret ja leveät hartiat.
Vierailija kirjoitti:
Olin koko aikuiselämäni kokoa 36-40 kunnes yhtäkkiä lihoin kokoon 48. Silloin ostin H&M:stä ison kaapumaisen mustan löysän paidan ja muita kaapuja ja mustia leggareita, olen hoikka jaloista ja käsistä, kaikki kerääntyy vyötärölle ja rintoihin. Oli masentavaa kun XL talvitakin löytäminen oli kiven alla. Voi sitä onnea kun laihduin niin että sain 44 farkut jalkaan.
Kokoon 48 ei kyllä liho yhtäkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kai haluat olla egologinen.
Osta mekkosi käytettynä
Viinietikalla saat XXXL mekkoon pinttyneen hienhajun pois.
Stockkalla helsingissä on RELOVE
kysy niiltä gäytettyjä sata kiloisen hikiriepuja
Miten joku voi olla näin tyhmä törppö. Eikä edes osaa suomen kieltä.
Kysy Annikalta ja Kristalta.