Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan menee 40kg laihduttamisessa?

Vierailija
13.05.2021 |

Noudatan 10/14 osapaastoa. Eli syömisikkuna on 10h

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lähtöpainosta. Mutta sopiva tahti on noin kilo per viikko, jolloin esim. iho ehtii laihdutukseen mukaan eikä jää kovin pahoja roikkuvia pusseja.

Vierailija
2/9 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ehtii kesäkuun alkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomissa selviytyjissä laihtuvat noin 20 kg 21 päivässä, eli jos vastaavaan tahtiin pääset, niin vastaus kysymykseen on 40 päivää.

Vierailija
4/9 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin paljonko syöt tuossa ikkunassa.

Vierailija
5/9 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni aikoinaan 1,5 vuotta. Lähtöpaino oli 112 kg.

Valitettavasti paino tuli vuosien aikana takaisin. Kannattaa paastojen sijaan tehdä pysyviä elämänmuutoksia. Minäkin tein - lisäsin liikuntaa ja opettelin syömään terveellisesti. Niin kauan, kun jaksoin pitää noista kiinni, paino pysyi kohtuullisena, eli suuri painonpudotus säteili elämässäni positiivisesti noin kymmenen seuraavan vuoden ajan. Jostain paastosta olisin repsahtanut nopeammin.

Vierailija
6/9 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

16:8 vei 34 kg vuodessa.

Vierailija
7/9 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kestänyt kohta jo 10 vuotta. Toki tässä on välillä tullut takapakkia, sitten paino on muutamaksi vuodeksi aina välillä jumiintunut, eikä liikahdustakaan, vaikka mitä olis tehnyt. Enkä minä ole mitenkään hampaat irvessä yrittänyt painoa pudottaa, vaan tänä aikana pikemminkin tehnyt kokonaisvaltaista elämäntapamuutosta. Sairauksista löytyy kilpirauhasen vajaatoiminta, mikä löydettiin silloin kun olin vielä hoikka. 

Hyvä kunto minulla on, kroppa on pysynyt hyvin muutoksessa mukana, kasvot erityisen hyvin. Toki löysää vatsanahkaa löytyy, mutta koska painoa oli aikoinaan hurjat määrät, niin eihän sellainen ylimääräinen venynyt nahka enää kunnolla palaudu. Leikkaukseen ei ole varaa. 

Vielä olisi pudotettavaa noin 20 kiloa ja jos siihen menee toiset 10 vuotta, niin sitten menee. On tässä vielä aikaa saada itsensä ns. kuntoon. 

Nainen 48 vuotta

Vierailija
8/9 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivää

Vierailija
9/9 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kesti 4 vuotta. Hidas kiirehtiminen totuttaa kropan vähempään ravintoon ja vähentää riskiä epäonnistumisesta. Myös ihannepainossa pysyminen on helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi